147 חברים מחוברים
6 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 4 C I y y voice 2 I r
בית פורומים משחקים / נוסטלגיה F/A-18 Janes
דיון

F/A-18 Janes

5 הודעות 2,141 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
מאחר ושאין פורום לאף אי אני אשאל פה.
התקנתי תמשחק על XP והוא לא עובד לי..
יש דרך לתקן?
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#2 · לפני 20 שנים
מה זאת אומרת לא עובד?

לפי מה שאני יודע אין הרבה באגים לאף 18 עם אקס פי. חוץ מאשר בנחיתה על הנושאת מטוסים שאתה בא לעשות Call The Ball אז המסך עזר לא מופיע לך.

ניסתה בלשונית של ה-Compitibility לשנות ל-Windows 98?
#4 · לפני 20 שנים
לטייסי האף 18 שלום 😄
מצאתי מדריך טיסה של אף 18 אם משהו מעוניין בו
הוא באנגלית מקורי
קצת הרבה בערך 36 מגה פורמט pdf

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.