#1
·
לפני 20 שנים
מאחר ושאין פורום לאף אי אני אשאל פה.
התקנתי תמשחק על XP והוא לא עובד לי..
יש דרך לתקן?
התקנתי תמשחק על XP והוא לא עובד לי..
יש דרך לתקן?
