126 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 תמליצו לי..
דיון

תמליצו לי..

8 הודעות 1,635 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
הייתי לפני יומיים ב "באג" וגם ב "אופיס דיפו",
אמרו לי שאין להם את המשחק ואמור להגיע להם בחודש הקרוב,
חודש זה הרבה זמן לפי דעתי.
מאיפה אפשר להשיג עוד את המשחק?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#2 · לפני 19 שנים
אם אתה מתכוון לקנות את המשחק, הייתי מחכה עד שהתוסף -46 יצא (אמור ב-17 לדצמבר)
שיוצא על DVD
שמכיל את המשחק מעודכן כל כולו
http://www.freak.org.il/Product.asp?Pid=37282865&Cat2Cat1ID=15&Cat2ID=70

או מצתרף לרשימת קניה משותפת שמתארגנת בפורום

http://www.preflight.us/HE/ftopict-3446.html
watch your six, i'm behind you
#4 · לפני 19 שנים
יש טאוור רקורדס בקניון שער ראשון, בראשון לציון. איפה שאני גר. 5 דקות באופניים חח...
#6 · לפני 19 שנים
ViFF, אוקיי תודה רבה לשניכים(לך ולמיכה),כנראה שאצטרף אליכים.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 19 שנים
ViFF, וככל ויהיו יותר אנשים כך כל אחד משלם פחות?

ועוד משהו....באיזה סכום מדובר? ומתי הקניה תתבצע? איך מתבצעת העברה הכספית וכו'...?

תודה על התשובות....אם יראה לי ....אני בפנים...
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.