#1
·
לפני 19 שנים
הייתי לפני יומיים ב "באג" וגם ב "אופיס דיפו",
אמרו לי שאין להם את המשחק ואמור להגיע להם בחודש הקרוב,
חודש זה הרבה זמן לפי דעתי.
מאיפה אפשר להשיג עוד את המשחק?
אמרו לי שאין להם את המשחק ואמור להגיע להם בחודש הקרוב,
חודש זה הרבה זמן לפי דעתי.
מאיפה אפשר להשיג עוד את המשחק?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
תשאף - תגיע 🙂
