104 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס טיסת אקרובטיקה.[תמונות]
דיון

טיסת אקרובטיקה.[תמונות]

13 הודעות 1,664 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
ביצעתי טיסת אקרובטיקה, והנה לפניכם התמונות, תהנו.





















קשה לראות את כל התימרונים שעשיתי במלואם ואת כל הגילגולים למיניהם, מפני
שהסילון בפלקון מאוד קצר ונעלם מאוד מהר.. 🤔
#3 · לפני 19 שנים
תמונות ממש יפות,
אהבתי אותם.
לא כיף לעשות אירוביטקה לבד,הכי כיף שאתה עם מישהו =\
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#5 · לפני 19 שנים
SubMachine, ביקשת חח?!
לא נכון..אז איך אני יכול לנחש?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#7 · לפני 19 שנים
אני יכול לעשות איתך תרגילי אקרובטיקה רק תגיד לי מתי ?
מסנגר שלי crazy978@hotmail.com
#8 · לפני 19 שנים
מגניב

אבל תתחיל לעשות יותר דברים כמו טיסה הפובה ב20 מטר מהקרקע מעל הים
גם אני טייס בטייסת הבינלאומית!
#9 · לפני 19 שנים
nimiz, הטיסה ההפוכה שאתה יכול לראות בתמונות היא מתבצעת בגובה שהוא
אפילו קטן מ 20 מטר מעל פני הקרקע, והיא נעשתה מעל המסלול כי יותר נפוץ ששם
אנשים צופים באוירובטיקה.
#10 · לפני 19 שנים
לכל החניכים!

בשביל מה יש את המטס?...חחח...בנתתים אתם יכולים להתאמן לאיזה תרגיל יפה... 😂
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#11 · לפני 19 שנים
תמונות יפות, אבל זה היה נראה יותר יפה אם היית עושה את הטיסה עם עוד מישהו ברשת. הייתם עושים מבנה ביחד, ולופים ביחד וכל מיני...
#12 · לפני 19 שנים
אחלה תמונות!!! באמת תמונות יפות יצאו לך!!!


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.