#1
·
לפני 20 שנים
הנה מדריך קטן שהכנתי עם תמונות אשר מסביר מה לעשות אחרי התקנה פאטצ' הקוברה.
אוקיי אז כל אחד שהתקין את פאטצ' הקוברה נתקל בבעיה מוזרה מאוד, לאחר ההתקנה הארוכה של כל הפאטצ'ים נכנסים לפאלקון אחרי שמתים כבר לטוס ו... הא?
הסימולאטור קופא בכל פעם שלוחצים על אחת האפשרויות בתפריט.
אז הפיתרון הוא פתרון פשוט מאוד! פתיחת טייס חדש...
ברגע שנכנסים לסימולאטור לוחצים על האפשרות logbook.

לאחר הלחיצה על האפשרות logbook נפתח חלון חדש.
בחלון הזה צריך לילחוץ על החץ שפונה למטה בתוך הריבוע השחור לבן (בתמונה) ולסמן את האפשרות Viper:

לאחר הלחיצה על האפשרות Viper צריך להכניס שם קריאה ושם חדשים.
לאחר שעשיתם את זה ( כמו בריבוע שחור לבן 1) לחצו על OK ( נמצא בריבוע שחור לבן 2).

עכשיו, צאו מהסימולאטור וכנסו מחדש.
לאחר הכניסה מחדש לאט לאט כל הפשרויות בסימולאטור ישתחררו ע"י לחיצה עליהם זה יזרוק אתכם, ואז תכנסו מחדש תילחצו שוב על אותה אפשרות והיא אמורה לפעול.
זהו בהצלחה, רן! 🙂
נ.ב.
רועי עם אתה מתכוון להכניס את המדריך לאגף המדריכים בפריפלייט אני מבקש שלא תכתוב בתחתית העמוד "בבעלות פריפלייט" ואני מבקש שתסיר את הכיתוב מתחת למדריכים שאני הכנתי ונמצאים באגף המדריכים (אחד לא? או שתיים זוכר) כי עם תקום טייסת חדשה שאנחנו מתכננים כל המדריכים שנכתבו ע"י חברי הטייסות יעברו ישירות ל"מדריכי טייסת 117".
עוד בקשה 🙂, אתה יכול בבקשה לשנות במדריך שרשמתי של המערכות מוץ נורים לשנות את הלשון מזכר לרבים, כי שרשמתי אותו הסברתי לשניצל.
תודה רועי!
אוקיי אז כל אחד שהתקין את פאטצ' הקוברה נתקל בבעיה מוזרה מאוד, לאחר ההתקנה הארוכה של כל הפאטצ'ים נכנסים לפאלקון אחרי שמתים כבר לטוס ו... הא?
הסימולאטור קופא בכל פעם שלוחצים על אחת האפשרויות בתפריט.
אז הפיתרון הוא פתרון פשוט מאוד! פתיחת טייס חדש...
ברגע שנכנסים לסימולאטור לוחצים על האפשרות logbook.

לאחר הלחיצה על האפשרות logbook נפתח חלון חדש.
בחלון הזה צריך לילחוץ על החץ שפונה למטה בתוך הריבוע השחור לבן (בתמונה) ולסמן את האפשרות Viper:

לאחר הלחיצה על האפשרות Viper צריך להכניס שם קריאה ושם חדשים.
לאחר שעשיתם את זה ( כמו בריבוע שחור לבן 1) לחצו על OK ( נמצא בריבוע שחור לבן 2).

עכשיו, צאו מהסימולאטור וכנסו מחדש.
לאחר הכניסה מחדש לאט לאט כל הפשרויות בסימולאטור ישתחררו ע"י לחיצה עליהם זה יזרוק אתכם, ואז תכנסו מחדש תילחצו שוב על אותה אפשרות והיא אמורה לפעול.
זהו בהצלחה, רן! 🙂
נ.ב.
רועי עם אתה מתכוון להכניס את המדריך לאגף המדריכים בפריפלייט אני מבקש שלא תכתוב בתחתית העמוד "בבעלות פריפלייט" ואני מבקש שתסיר את הכיתוב מתחת למדריכים שאני הכנתי ונמצאים באגף המדריכים (אחד לא? או שתיים זוכר) כי עם תקום טייסת חדשה שאנחנו מתכננים כל המדריכים שנכתבו ע"י חברי הטייסות יעברו ישירות ל"מדריכי טייסת 117".
עוד בקשה 🙂, אתה יכול בבקשה לשנות במדריך שרשמתי של המערכות מוץ נורים לשנות את הלשון מזכר לרבים, כי שרשמתי אותו הסברתי לשניצל.
תודה רועי!
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים · 2 עריכות
