113 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 מדריך- מה לעשות אחרי שמתקינים את פאטצ' הקוברה.
דיון

מדריך- מה לעשות אחרי שמתקינים את פאטצ' הקוברה.

9 הודעות 1,952 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
הנה מדריך קטן שהכנתי עם תמונות אשר מסביר מה לעשות אחרי התקנה פאטצ' הקוברה.

אוקיי אז כל אחד שהתקין את פאטצ' הקוברה נתקל בבעיה מוזרה מאוד, לאחר ההתקנה הארוכה של כל הפאטצ'ים נכנסים לפאלקון אחרי שמתים כבר לטוס ו... הא?
הסימולאטור קופא בכל פעם שלוחצים על אחת האפשרויות בתפריט.
אז הפיתרון הוא פתרון פשוט מאוד! פתיחת טייס חדש...

ברגע שנכנסים לסימולאטור לוחצים על האפשרות logbook.


לאחר הלחיצה על האפשרות logbook נפתח חלון חדש.
בחלון הזה צריך לילחוץ על החץ שפונה למטה בתוך הריבוע השחור לבן (בתמונה) ולסמן את האפשרות Viper:


לאחר הלחיצה על האפשרות Viper צריך להכניס שם קריאה ושם חדשים.
לאחר שעשיתם את זה ( כמו בריבוע שחור לבן 1) לחצו על OK ( נמצא בריבוע שחור לבן 2).


עכשיו, צאו מהסימולאטור וכנסו מחדש.
לאחר הכניסה מחדש לאט לאט כל הפשרויות בסימולאטור ישתחררו ע"י לחיצה עליהם זה יזרוק אתכם, ואז תכנסו מחדש תילחצו שוב על אותה אפשרות והיא אמורה לפעול.
זהו בהצלחה, רן! 🙂

נ.ב.
רועי עם אתה מתכוון להכניס את המדריך לאגף המדריכים בפריפלייט אני מבקש שלא תכתוב בתחתית העמוד "בבעלות פריפלייט" ואני מבקש שתסיר את הכיתוב מתחת למדריכים שאני הכנתי ונמצאים באגף המדריכים (אחד לא? או שתיים זוכר) כי עם תקום טייסת חדשה שאנחנו מתכננים כל המדריכים שנכתבו ע"י חברי הטייסות יעברו ישירות ל"מדריכי טייסת 117".
עוד בקשה 🙂, אתה יכול בבקשה לשנות במדריך שרשמתי של המערכות מוץ נורים לשנות את הלשון מזכר לרבים, כי שרשמתי אותו הסברתי לשניצל.
תודה רועי!
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים · 2 עריכות
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#3 · לפני 20 שנים
DesertFalcon, הממ אני לא יכול להסיר את הכתובויות למטה.. זה אוטומטי 😱 אבל אין בעיה שתיקחו את המדריכים וכשתיפתח הטייסת נשנה ונכתוב שהמדריך שלכם...

אני הולך ללמוד עכשיו שאני אחזור אני אוסיף את זה לאזור המדריכים! 😉
#4 · לפני 20 שנים
אני פתחתי פרופיל חדש אחרי ההתקנה של הקוברה ולפני ההתקנה של השטח הישראלי, והסימולטור ממש זוחל! לפני כל טיסה הוא טוען משהו כמו 5-6 דקות, מה שלא היה לפני הקוברה. ולכל תפריט לוקח כמה שניות טובות להיפתח.
בניית פרופיל חדש אחרי התקנת שטח ישראל תפתור את הבעיות?
מתן לוי.
#5 · לפני 20 שנים
Peled, תודה 🙂 ואני לא יכול להכניס רועי צתריך להכניס.
106thE-LOL, אוקיי עם ככה אין בעיה בכלל 😄 .
downloader, לא נראה לי, יכול להיות שזה משהו שלא קשור לפאלקון?
אולי יש תוכנות ריגול על המחשב...
#7 · לפני 20 שנים
צריך גם לוודא שבסט-אפ של פאלקון, בגרפיקה, תסומן אפשרות של 32 ביט.
16 ביט לא יעבוד. !
Peten

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.