110 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 מפגש "על האש אצל xcom" , ועכשיו הסרט!
דיון

מפגש "על האש אצל xcom" , ועכשיו הסרט!

18 הודעות 4,080 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
חח נירא נחמד🙂
אני בשלבי השגת IL2:> כבר מזמן בא לי על הסימולטור הזה.

במחינת הקטע הטכני... פעם הבא תהעמץ יותר על בחירת המוזיקה וכאלה😛
118...Big things are done secretly
#3 · לפני 19 שנים
גם אני רוצה לקנות IL !
הרבה זמן אי מחפש ת'סימלוטור,
מישהו יכול לתת עצה?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#5 · לפני 19 שנים
אני אתקשר לבאג ואשאל אותם,
falcon-f-16c, תודה.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 19 שנים
falcon-f-16c כתב/ה:יש את את כל החבילה בבאג אם אני לא טועה, לא יודע בדיוק מה המחיר אבל לא יקר..


כל החבילה נירא לי 300 שקל אם אנלא טועה.. IL2 בעצמו בלי התוספים 50 וBF 50 והשאר 200 נירא לי
118...Big things are done secretly
#7 · לפני 19 שנים
התקשרתי אליהים ואמרו לי 250,
נראה מתי אלך לקנות 🙂 .
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#9 · לפני 19 שנים
וואלה??אז יותר משתלם לי בהרבה!
תודה לך.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#10 · לפני 19 שנים
חברה,
אני מתנצל על הטעות, מי שהוריד עד כתיבת ההודעה שלי הוריד את הסרט הלא נכון!
ערכתי את ההודעה ושמתי את הלינק הנכון...

תורידו שוב... 😳
its not a bug, its a design feature
#12 · לפני 19 שנים
IAF_Phantom כתב/ה:אני ראית באופיס דיפו את IL2 המלא (עד 4.02) ב-169 שקל

אני קניתי בטויס-אר-אס, ב 169, (זהה לזה של אופיס-דיפו), והוא עד גרסה 4.04 כולל.
לא בטוח שכדאי עכשיו כי עומד לצאת DVD יותר חדש שיהיה עד גרסת 4.07 - אני שמעתי על סוף נובמבר, אבל לך תדע...


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#13 · לפני 19 שנים
RoN-212, אני אפילו ראיתי ב"טאוור רקורדס"....תחפש גם שם...

VIFF
כיף לראות את המשוגעים לדבר באמת...וגם לראות את הפרצופים מאחורי הכינויים....המשיכו כך! ➡️
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#14 · לפני 19 שנים
ViFF כתב/ה:חברה,
אני מתנצל על הטעות, מי שהוריד עד כתיבת ההודעה שלי הוריד את הסרט הלא נכון!
ערכתי את ההודעה ושמתי את הלינק הנכון...

תורידו שוב... 😳

XD גדול...
118...Big things are done secretly

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.