102 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 רעיון/בקשה
דיון

רעיון/בקשה

6 הודעות 1,523 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
מופנה לחבר'ה המנוסים יותר, בלי לזלזל כמובן בשאר הטייסים הנפלאים.
יש אפשרות לפרסם טרקים עם ביצוע תמרונים בסיסיים/מתקדמים?
לפי דעתי חלק לא קטן של האנשים פה יוכל ללמוד דברים חדשים ולשפר דברים קיימים.
#2 · לפני 19 שנים
אני חושב שהצוות המופלא של IFS עובד כבר על משהו מהסוג הזה, אבל אני אניח להם לענות.
זה באמת רעיון מעולה, ואני העליתי אותו בע"פ במסגרת אחד משעורי הקורס א"א, אבל מנסיון יותר טוב להקשיב להסבר של המדריך, לנסות לבצע את התמרון כשהוא צופה בך ולקבל ממנו משוב על מה היה טוב ומה לא עד שלומדים לבצע טוב.
בקיצור, תירשם לקורס הבסיסי ואח"כ למתקדם - אני יכול להעיד שמרמת טיסה 0 שהייתה לי כשהצטרפתי בתחילת חודש מרץ, אני בהחלט יכול כבר להשתתף ברוב הפעולות שמבוצעות פה בהצלחה לא מבוטלת. או במילים אחרות - כל הכבוד לצוות IFS שעושים פה עבודת קודש ממש 👏


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#3 · לפני 19 שנים
IDF_Gwyn כתב/ה:מופנה לחבר'ה המנוסים יותר, בלי לזלזל כמובן בשאר הטייסים הנפלאים.
יש אפשרות לפרסם טרקים עם ביצוע תמרונים בסיסיים/מתקדמים?
לפי דעתי חלק לא קטן של האנשים פה יוכל ללמוד דברים חדשים ולשפר דברים קיימים.


קודם כל, בשם כל המדריכים, תודה לשמוליק על כל המחמאות. העונג כולו שלנו.

הרעיון הזה עלה כמה פעמים, ונמצא על רשימת ה-TODO. אבל לצערי קצת קשה להגיע אליו.
כל עזרה בנושא זה שחברי הקהילה יכולים לתרום תעזור. אני חושב שיש למור (שהוא גם המדריך של הקורס אויר-אויר) כמה וכמה טראקים שהוא הקליט בזמן זה או אחר של כמה תרגילים. כדאי לבדוק איתו מה יש ולראות אם אפשר לתזמן זמן להקליט נוספים. עריכה שלהם והמרה שלהם לסירטונים (או הוספה של כתוביות לטראקים) על מנת שיבינו מה עושים בתרגיל . זה החלק הכי חשוב (כמו ששמוליק הזכיר) ולכן רק סרטון או טראק לבד לא בהכרח שונה בהרבה מטיסה רגילה מול משהו.

ולכן אם משהו יקח יוזמה אנא צרו קשר אם מור על מנת לתאם מאמצים.
watch your six, i'm behind you
#4 · לפני 19 שנים
לדעתי, היתרון הגדול בעבודה עם טראקים הוא היכולת לעצור ולשלוט על קצב ה"נגינה", וכמו כן היכולת להחליף נקודות מבט מהקוקפיט החוצה וחזרה לפי הצורך. אם עושים המרה לסרטון, אז הכל כבר נקבע מראש לפי ראות עיני העורך.
אני זוכר שהשתמשתי באותה שיטה בדיוק כדי ללמוד צליפות - הייתי ממציא משימה ב QMB, מקליט את עצמי ואח"כ צופה ביריות, מקפיא תמונה ומסתכל מכל מיני זוויות כדי לראות איך הירי נראה מהקוקפיט ולאן בדיוק הגיעו הפגזים במציאות.

מה שחשבתי שיהיה ממש מומלץ לעניין שעלה פה זו הקלטה בו זמנית של שני המשתתפים שעושים את התרגיל יחד (כל תרגיל שהוא של תמרונים בזוגות כגון מספריים מתגלגלות וכו'😉, ואז ניתן לראות מה קורה בכל שלב גם מנק' המבט של הרודף וגם של הנרדף ומה כל אחד רואה מתוך הקוקפיט שלו.

אני מרים את הכפפה בשמחה - אני אצור קשר עם מור לראות מה כבר קיים ומה עוד כדאי להמשיך, ואם יש צורך אז אולי גם עריכת סרטונים מתוך ההקלטות שידגימו את הנקודות החשובות שיש לשים לב אליהם. אם יש עוד מישהו מחניכי המחזור הראשון או המדריכים שמעוניין להצטרף - אז בכיף.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#5 · לפני 19 שנים
לגבי הסרטונים...
קיימים מספר סרטונים שעשיתי בזמנו.. ובדיוק השלמתי עם רועי עוד כמה.
אני חושב שעדיף שנעשה אותם מחדש לגמרי,הרעיון של להקליט משני הצדדים הוא מעולה!
אם אתה מוכן שמוליק אז אני בעד!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.