104 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 PoW2-אומרים שזה גדול
דיון

PoW2-אומרים שזה גדול

9 הודעות 1,845 צפיות לפני 19 שנים
#4 · לפני 19 שנים
סוף סוף צפיתי בסרט ואהבתי אותו מאד, אבל עד לנקודה שהוא מתמנה למדריך טיסה 👏 .
כל השאר מושקע יחסית אבל מאולץ בנסיון לשלב את אובדן קבוצת החניכים מס' 19 והתפתחות התעופה בעתיד-חבל כי זה שעמם והרס את החלק הראשון 🙁 .
אגב,לפני שבועיים הייתה תכנית בערוץ ההיסטוריה על להק 19 והאובדן שלהם והיה מעניין ביותר 🙄

gprr.
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#6 · לפני 19 שנים
רגע!

אם הוא זכר את השם של החבר שלו שפלט איתו בהתחלת הסרט - למה הוא לא הרים לו טלפון (או לפחות חיפש אותו בסקייפ) 👏
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP
#7 · לפני 19 שנים
Marvin כתב/ה:רגע!

אם הוא זכר את השם של החבר שלו שפלט איתו בהתחלת הסרט - למה הוא לא הרים לו טלפון (או לפחות חיפש אותו בסקייפ) 👏

😮 🙂 😄 😂
#9 · לפני 19 שנים
פשוט הרס את הכל!....יכול לעשות יותר יפה במקום זה עשה סיפור מד"ב :S

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.