110 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 איך אני מצתרף לטייסת ?
דיון

איך אני מצתרף לטייסת ?

6 הודעות 1,701 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שאלה טיפה מוזרה בטח תיהיה פה לרובכם אבל ככה

אני בטח חדש פה לרובכם והיתי נורא מעונין להרשם לאיזו טייסת וכמובן להתחיל בקורסים שלה ולהיות חלק מימנה

הבעיה היא שאין לי מושג למי פונים לאיזה אתרים או איזה טייסות קיימות למישחק 😱
אני יכול לציין שיש ברשותי 3 עתקים מקוריים של
IL2
ACE
PACIPIC

היתי נורא משח עם יוכלו לעזור לי פה
#2 · לפני 19 שנים
תיקרא את הדיון שאני פתחתי של כל מ שרציתה לדעת על IL-2 ולא העזתה לשאול וזה יענה על כל שאלותיך.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#3 · לפני 19 שנים
האם זה אתה שפתחת דיון בגיימר בנושא "מספר שאלות ועזרה בIL2" תחת השם djmid ?
עניתי לך שם תשובה מפורטת על כל השאלות, אבל משום מה כבר לא רואים אותה.

בכל מקרה לשאלותיך הקודמות:
1. קמפיין ישראלי - קיים. יצא ממש לאחרונה. ניתן להורדה בחינם. לא ממש בישראל כי המפה הזו לא ממודלת בסים (המזה"ת לא היה חלק ממלח"ע 2), אבל נמצא במפה מדברית שמספיק קרובה.
2. ל B-17 לא קיים מודל תלת-מימדי של הקוקפיט, ולכן ניתן להטיס אותו רק ממבטים חיצונים. יש דרך לבצע זאת במוד מסוים וההוראות קיימות.
3. בקהילת ה VPN (שאת הפורום שלה כבר מצאת) קיימות 3 טייסות: 101 האדומה, 101 הוירטואלית ו IDF. לכל טייסת יש מפקד ואחראי גיוס. בנוסף קיימת קבוצת טייסים עצמאיים שלא שייכת לטייסת ספציפית. אין צורך להיות בטייסת כדי לטוס ב VPN, אבל כן יש צורך ליצור קשר עם המנהלים.

בנוסף למה שענה שי:
מאחר וציינת שיש לך את 3 הדיסקים המקוריים, וכדי לטוס ב VPN או בשרתים אחרים ברשת, תצטרך לבצע התקמנת merged ובנוסף להוריד ולהתקין את כל הפאצ'ים עד וכולל 4.05m (האחרון שבהם בתשלום).


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#5 · לפני 19 שנים
לפני שמצטרפים לטייסת, מצטרפים לקהילה.
אתה טס עם הקהילה, עם הזמן מכירים אותך, אתה מכיר אותם ואת הטייסות.
בבוא הזמן תוזמן להצטרף לאחת או אפילו יותר טייסות.

אם אתה מרגיש שאתה רוצה ללמוד לטוס ולהילחם יותר טוב, כדאי לך להצטרף לבי"ס לטיסה של IFS, זה ממש כמו להיות שייך לטייסת.
בכל מקרה, שלב ראשון זה להצטרף לפרויקט ה-VPN (כי שם נמצאת הקהילה), ולפעילות הקהילה באופן כללי.
כדי להצטרף ל VPN צור קשר בהודעה פרטית איתי או עם PHANTOM מההודעה למעלה, ונביא לך סיסמה וחייגן כדי להכנס לשרת שלנו.

ברוך הבא 😎
its not a bug, its a design feature
#6 · לפני 19 שנים
אלון גם דבר איתי בקשר ל 101 האדומה שאני יוסיף לדיון שלי ובכלל אני צריך להוסיף שם על הVPN ודברים כאלה.
(או שאתה תוסיף יש לך את הכוח לערוך הודעות שלא שלך)
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.