תודה לשניכם.
ברצוני לשאול עוד כמה שאלות.. וכנראה אני אמשיך לשאול עוד בהמשך.
מצטער על כל השאלות, פשוט אני חדש במשחק.
-איך מכבים/מדליקים את המטוס?
-איך פותחים את החופה של המטוס?
-איך מפעילים את ה ILS בעת נחיתה?
-איך מבקשים תידלוק אווירי ואיך מגיעים למטוס המתדלק?(אף פעם לא ביצעתי תידלוק
אווירי בעבר)
-האם אתם נוחתים עם מעצורי אוויר פתוחים?
-משום מה אני לא מצליח להוריד ולהעלות את המדפים, למרות שאני יודע את המקשים.