77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שאלה- ירי מנשק
דיון

שאלה- ירי מנשק

9 הודעות 1,676 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
לאחרונה התקנתי את הפאלקון, ואני חדש במשחק.
התחלתי להתאמן ולהתרגל למקשים, אך בין הדברים שלא הצלחתי לעשות יש את הירי מהנשק.
אני נכנס למוד של טילים, או של תותח, אבל זה לא יורה.
חייב להנעל על מטרה כדי שיהיה ניתן לירות?
#2 · לפני 19 שנים
לא, לא חייב להנעל על המטרה..
יש מתג שנקרא, master arm, כשהוא למטה, המטוס לא חמוש, אתה לא תוכל לשגר טילים, לירות בתותח ולהפיל פצצות..
מה שצריך לעשות זה פשוט להרים את המתג ואז המטוס חמוש..
אם אתה לא מוצא את המתג לחץ shift+m אם אני לא טועה =]
#4 · לפני 19 שנים
ברצוני לשאול עוד דבר, מדוע לאחר שאני מבצע נחיתה אני לא מצליח לתמרן את
המטוס על המסלול, ואילו כאשר אני מתחיל משימה מהמסלול אני כן מצליח לנווט אותו?
זה קשור איכשהוא למודים?.. אשמח לקבל הסבר.
#5 · לפני 19 שנים
יש נעילה לגלגלים, תשחרר אותה על ידי המקשים ?+shift .


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#6 · לפני 19 שנים
אסור שתהיה יכולת תזוזה לכן הנסע הקדמי של כלי תעופה ברגעי הנחיתה.

למה ?
כי ברגע שהמטוס ייגע עם הגלגל הקדמי בקרקע, יש שתי אפשרויות, שתיהן פאטליות :
א) הגלגל הקדמי לא יהיה "בכיוון" הנחיתה ויגרום לשבירה כללית של כן הנסע הקדמי.
ב) ברגע הנגיעה עם הגלגל הקדמי בקרקע, המטוס יחליק קיבינימאט לכיוון אליו פנה הגלגל..
מה שמוביל לירידה די ברוטאלית מהמסלול..

ברגע שאתה נוחת, חשוב שהמטוס יהיה בקו ישר עם הקרקע והאופק.
ברגע שהמהירות תרד ותאפשר לך שליטה על הכלי בקרקע (בד"כ 100-80), לחץ על המתג שRecoil אמר ותנחה את המטוס לכיוון שביל ההובלה.

🤖

😉
#7 · לפני 19 שנים
תודה לשניכם.
ברצוני לשאול עוד כמה שאלות.. וכנראה אני אמשיך לשאול עוד בהמשך.
מצטער על כל השאלות, פשוט אני חדש במשחק.
-איך מכבים/מדליקים את המטוס?
-איך פותחים את החופה של המטוס?
-איך מפעילים את ה ILS בעת נחיתה?
-איך מבקשים תידלוק אווירי ואיך מגיעים למטוס המתדלק?(אף פעם לא ביצעתי תידלוק
אווירי בעבר)
-האם אתם נוחתים עם מעצורי אוויר פתוחים?
-משום מה אני לא מצליח להוריד ולהעלות את המדפים, למרות שאני יודע את המקשים.
#8 · לפני 19 שנים
לגבי כל השאלות מלבד האחרונה - יש לי תשובה :

תדפדף בפורום כאן ותלמד המון דברים. אל תתעצל ! קדימה 🙂

לגבי האחרונה - המדפים בF16 (לפחות הדגמים שהסימולטור מציע) מורדים ומורמים אוטומאטית עם הורדת/העלאת הגלגלים. כמובן, ניתן לשלוט בזה ידני על ידי קיזוז..
אבל לא בסימולטור.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.