#1
·
לפני 19 שנים
למרות "הבטחות שלילייות" משחררת יוביסופט את סרטון דמו שניתן למצוא פה:
http://www.simhq.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=152;t=000081;p=0
הסרטון לא משהו והוא לא נראה "חלק" אבל זה מה שמטריד 😮 - אם זאת החומרה שיוביסופט הצליחו לארגן אז אנו צריכים מחשב "פצצה" שאולי לא קיים היום בכדי להריץ את המשחק בצורה יפה.
עונת השגרוגים מתקרבת חזק 👿 👿 👿
אגב,המיים לא נראים שונה בהרבה מהמשחק הנוכחי.
gprr
http://www.simhq.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=152;t=000081;p=0
הסרטון לא משהו והוא לא נראה "חלק" אבל זה מה שמטריד 😮 - אם זאת החומרה שיוביסופט הצליחו לארגן אז אנו צריכים מחשב "פצצה" שאולי לא קיים היום בכדי להריץ את המשחק בצורה יפה.
עונת השגרוגים מתקרבת חזק 👿 👿 👿
אגב,המיים לא נראים שונה בהרבה מהמשחק הנוכחי.
gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
gprr


