106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 סרט הקדמה ל-SoW BoB
דיון

סרט הקדמה ל-SoW BoB

13 הודעות 2,328 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
למרות "הבטחות שלילייות" משחררת יוביסופט את סרטון דמו שניתן למצוא פה:

http://www.simhq.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=152;t=000081;p=0

הסרטון לא משהו והוא לא נראה "חלק" אבל זה מה שמטריד 😮 - אם זאת החומרה שיוביסופט הצליחו לארגן אז אנו צריכים מחשב "פצצה" שאולי לא קיים היום בכדי להריץ את המשחק בצורה יפה.

עונת השגרוגים מתקרבת חזק 👿 👿 👿

אגב,המיים לא נראים שונה בהרבה מהמשחק הנוכחי.

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#2 · לפני 19 שנים
אומר כבר אומר את זה חודשים, שהמחשב החזק ביותר היותר יריץ את BOB על הרמה הנמוכה ביותר....

ולכן הוא לא ממליץ לקנות אכשיו חומרה , אלא רק כאשר זה יצא ואז לדעת מה צריך וגם לקבל יותר עבור הכסף שלך.

כל זה לא נכון עבור קיפודי. המחשב שלו לדעתי יספיק.
watch your six, i'm behind you
#4 · לפני 19 שנים
אבל מה שהורג אותי זה הפרטים הקטנים בכל דבר קטן.... הדבר היחידי שחסר שמצאתי זה תאורה לא ריאליסטית וקבועה בקוקפיט. (כאילו לא חשוב איפה השמש או מה אתה עושה הקוקפיט יראה אותו דבר)
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#5 · לפני 19 שנים
במחשבה שנייה אחרי צפייה בסרט, לא נראה לי שאפילו שלי יחזיק בזה.

זה כולם או שרק לי נראה? יש לי הרגשה שהם הקפידו רק על שיפור חזותי. חצי מהסרטון זה "איזה יופי של עננים יש לנו", והשאר זה "תראו את הפרטי פרטים של הגרפיקה היפהפיה שלנו".

מה עם משחקיות? מה עם שיפור התבונה המלאכותית? מה עם המליון באגים שאנשים מחכים שנים שיפתרו?


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#6 · לפני 19 שנים
יכולות להיות 2 תשובות.
1.הם לא שיפרו כלום במודלי טיסה וב AI(או שיפרו ממש מעט), ורק עשו את הסימולטור יותר יפה.
2.אי אפשר להראות כמה המודל טיסה והAI טובים בסרט, אפשר רק לטוס ולראות. אז לא היה להם טעם להציג אתזה.
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#7 · לפני 19 שנים
הדבר היחידי שאני מחכה לו בסימולטור הזה זה שישפרו את הקוקפיט ,כל השאר עד עכשיו היה מצוין וממש טוב ב IL2 ,אבל רק הנושא של הקוקפיט העלוב שהם עשו (לא מבחינה חזותית.. יש כמה מטוסים שהקוקפיט נראה מציאותי לגמרי..) אלא באוויניקה לדוגמא אני ממש מצפה לקוקפיט לחיץ .. וכמובן עוד פונקציות לדוגמא בניהול המנוע .

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#8 · לפני 19 שנים
עד כמה שזכור לי מדברי אולג:
התנהגות AI שופרה וזה גם מה שיעמיס מאד את המחשב באופליין ו-coop בנוסף לגרפיקה ותנאי מזג אויר.
באון ליין אפשר יהיה להגיע לתמיכה של 100 שחקנים במשימת דוגפייט.
מודל הטיסה שאנו חווים היום הוא הבסיס למודל ב-BoB ואני לא חושב שיהיו שנויים מהותיים.

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#9 · לפני 19 שנים
אבל מה שגם הבנתי שהם עשו את הAI משתנה. שהמטוס AI קרוב אליך הוא חכם, וכמה שהוא מתרחק יותר הוא פחות חכם, מה שמקל על העומס.

(מי היה מאמין שלג'ייסון יש קוקו וניר ניראה כמו מחבל?!?... חחחח היה גדול אצל מור)
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#10 · לפני 19 שנים
על מה יש לך ללחוץ לעזאזל? קוקפיט לחיץ בסימ' קרבי זה סתם מייגע, בייחוד של התקופה הזאת - הטיסה היא ממש לא טיסה עם העיניים בלוח מכשירים.

כל מה שצריך זה שההנעה תהיה קצת יותר ריאליסטית מ-I, ואני מרוצה.

תודה על העדכון עם הסרטון, נראה ממש יפה.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#11 · לפני 19 שנים
או במקרה של אלון "E"... אלון והקינפוגיידה שלו....
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#12 · לפני 19 שנים
אצלי זה עם "E" כי אני פשוט רגיל לזה מהימים שהייתי משחק Warbirds...

לגבי הציפיות שלי מ-BoB, אני רוצה להגיד לכם רק דבר אחד:
שרת דוגפייט עם נושאות מטוסים בתנועה.
פשוט, זה הכל.

קל לרצות אותי 🙂
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.