86 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 סרט חדש על הקרב שהיה בדרום ב-1949
דיון

סרט חדש על הקרב שהיה בדרום ב-1949

8 הודעות 1,733 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
הי חברה

טייסת 602 ובראש Joe-90 שהוא קולנוען וירטואלי מוכשר מאד,יצרו סרט על הקרב האוירי בינינו לבריטים בינואר 1949,אורכו של הסרט 22 דקות וגודל הקובץ 320 מ"ב.
כרגע מחפשים מארח לעסק ולא ממש ניתן להורדה-אני אמשיך לעדכן 😄
אלו שהצליחו לצפות בסרט אומרים שהוא מצויין.אני נזהר מסרטים ארוכים כי ראיתי כאלה מושקעים ונאמנים למציאות כמו שעשו צרפתים על פרל הרבור או מידווי אבל זה היה משעמם.
בכל מקרה אני נלהב להוריד ולראות איך נראים הרגעים ההם בעיניהם של אחרים מוכשרים המשתמשים במשחק"שלנו" 😎
הנה הקישור לדיון:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/65710358/m/8071039484

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#2 · לפני 19 שנים
gprr כתב/ה:הי חברה

טייסת 602 ובראש Joe-90 שהוא קולנוען וירטואלי מוכשר מאד,יצרו סרט על הקרב האוירי בינינו לבריטים בינואר 1949,אורכו של הסרט 22 דקות וגודל הקובץ 320 מ"ב.
כרגע מחפשים מארח לעסק ולא ממש ניתן להורדה-אני אמשיך לעדכן 😄
אלו שהצליחו לצפות בסרט אומרים שהוא מצויין.אני נזהר מסרטים ארוכים כי ראיתי כאלה מושקעים ונאמנים למציאות כמו שעשו צרפתים על פרל הרבור או מידווי אבל זה היה משעמם.
בכל מקרה אני נלהב להוריד ולראות איך נראים הרגעים ההם בעיניהם של אחרים מוכשרים המשתמשים במשחק"שלנו" 😎
הנה הקישור לדיון:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/65710358/m/8071039484

gprr

הנה הקישור אך ההורדה איומה:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=DC2AD09E58C1C03A
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#3 · לפני 19 שנים
נראה מענין איך יגיבו שם על ישראל... בכל מקרה יש לנו איזה שגריר באתר הזה שגם כותב דברים? (אני לא רואה את גרשון מגיב על זה ...)

אחלה סרט , ממש מרגש לראות את הבריטים מופלים ע"י בריטי ואמריקאי מה שממש עצבן זה הדיבוב של הישראלים שעשו אותו ערבי כזה..

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#4 · לפני 19 שנים
וואלה, ציפיתי להתאכזב, אבל הסרט דווקא מצוין.

מחאה: השורה עם ה"מזל טוב". תיכף ידביקו את הפנים של אקי אבני על הטייסים המצרים.

מאוד אהבתי את המוזיקה, Brothers in Arms שיר מצוין.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#5 · לפני 19 שנים
הי

ברוח הסרט:ההורדה הסתיימה ב-0400 "בזמן שישנתי"
ב-0820 התחלתי לצפות ולא התאכזבתי-עשוי נהדר 😁
חלק מהדיאלוגים נשמעים לא מציאותיים אבל זה ברור לצורך העברת הסיפור ומסר שותפות בקרבות העבר.המוזיקה מצויינת ולא משתלטת 💐
נהדר 👏

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#6 · לפני 19 שנים
סרט מצוין, באמת אולי קצת ארוך מדי, אבל נהחלט מצוין.

לא נורא שהוא לא כל כך נאמן להיסטוריה, במקרה האמיתי הפלנו רק שני ספיטפיירים, לא ארבעה, וגם התפתח קרב יותר גדול עם מטוסי טמפסט בריטיים ומטוסי מוסטאנג ישראלים, שבו הופלו עוד שני מטוסי טמפסט בריטים.

בכל מקרה, דבר שמצאתי יפה מבחינת עמדתו והמסר של יוצר הסרט הוא שבתכלס אין "גיבורים", לא בסרט הזה, ולא (מבחינת המשתתפים) בקרב. כולם טייסים שעושים נאמנה את העבודה שלהם, כל אחד בצד שהוא משרת, לא מאבדים את האנושיות שלהם, ומרגישים צער כשקורים טעויות.

בהחלט שווה לראות, גם אם יש כמה חלקים שיושבים ומחכים שהקרב כבר יתחיל 🙂

VIFF
its not a bug, its a design feature
#8 · לפני 19 שנים
101Hedgehog כתב/ה:יפה מאוד.

ד"א מישהו שם לב שבכתוביות בסוף מפורסם קמפיין שנקרא "Fighters Over Israel" ?
מישהו מכיר קמפיין כזה? יכול להיות מעניין לנסות אותו.



הקמפיין בעשייה-WIP

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.