#1
·
לפני 19 שנים
אז ככה אני רוצה לטוס בקוברות או בבלאק הוק או בכל מסוק אחר.....
מי שרוצה שיפנה אלי במסנג'ר:mosco188@wallla.com
מי שרוצה שיפנה אלי במסנג'ר:mosco188@wallla.com