98 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 עזרה בהתקנת הקוקפיט של ד"ר סטופ
דיון

עזרה בהתקנת הקוקפיט של ד"ר סטופ

13 הודעות 2,003 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
שלום , התקנתי את הקוקפיט של ד"ר סטופ על FF3.1+C.1.1.1 ושאני נכנס למשחק זה לא עובג המשחק לא טוען ....
מישהו יכול להסביר לי מה עשיתי לא טוב ? איך מתקינים את זה ? ( אני מדבר על הקוקפיט הדו משובי ) .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#3 · לפני 21 שנים
yakird,

לא עולה על סופה ,או לא עולה בכלל.כידוע לך לסופה אתה אמור ליצור תיקייה(2282 או 2284 ...תתקין את שתיהן,השנייה זה ל-HAF )......
הייתי פעם פאלקוניסט......
#4 · לפני 21 שנים
אני לא מדבר בכלל כל הסופה ... אני מדבר על הדגם F-16DG האמריקאי .
שאני טוען את המחשרק הוא נתקע בריבוע הראשון במסך טעינה .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#5 · לפני 21 שנים
יקיר ,

הקוקפיט של סטופ עובד ב"דיפולט" רק עם F16-CJ .
אם אתה רוצה לטוס בסופה למשל , תיצור תייקיה 2284 ב C:\MicroProse\Falcon4\art\ckptart
שמכילה את הקוקפיט של סטופ , וזה יעבוד .

בעצם אתה לימדת אותי לעשות את זה 😛
Peten
#6 · לפני 21 שנים
Peten כתב/ה:יקיר ,

הקוקפיט של סטופ עובד ב"דיפולט" רק עם F16-CJ .
אם אתה רוצה לטוס בסופה למשל , תיצור תייקיה 2284 ב C:\MicroProse\Falcon4\art\ckptart
שמכילה את הקוקפיט של סטופ , וזה יעבוד .

בעצם אתה לימדת אותי לעשות את זה 😛




ואני לימדתי אותו ואני למדתי מפורום FF3 ....... 😂 😉
הייתי פעם פאלקוניסט......
#7 · לפני 21 שנים
Peten כתב/ה:יקיר ,

הקוקפיט של סטופ עובד ב"דיפולט" רק עם F16-CJ .
אם אתה רוצה לטוס בסופה למשל , תיצור תייקיה 2284 ב C:\MicroProse\Falcon4\art\ckptart
שמכילה את הקוקפיט של סטופ , וזה יעבוד .

בעצם אתה לימדת אותי לעשות את זה 😛

איך ידעתי שיתנו לי את העצה הזאת :] עשיתי את זה ובגלל זה זה לא עבד לי .... אני לא מצליח להתקין את זה .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#8 · לפני 21 שנים
yakird,


רגע יקיר.....יש לנו בערך את אותה ההתקנה....לי ,חוץ מהכתמים הכחולים שדיווחתי עליהם(אבל זה קשור ל-FF3.1 ולא נורא...)הקוקפיט עובד יפה על כל דגמי ה-F16 ולא רק על ה-CJ ,אפילו את הטייס רואים יפה בכולם !שמע ,לא יודע איך אתה התקנת אותו לדפאולטים..אבל צריך ליצור תיקיות ממוספרות לדפאולטים ולשם להעתיק את הקבצים....ככה עשית ולא פועל?
כנס לרשימת הקוקפיטים,תבדוק את מספריהם ותיצור תיקיות לדגמי A,B,C ....לי זה עובד.
הייתי פעם פאלקוניסט......
#9 · לפני 21 שנים
עירן עשיתי ככה לפני ששאלתי בפורום ניסיתי כמה פעמים וזה לא עובד לי ! ואז שמחקתי את הקוקפיט אז המשימה עבדה ...
ד"א יש לי בעיה בהכנסת מודל אני לא מצליח להכניס אותו לשטח ישראל .... מודל של אף 16 ברק זה זורק אותי מהפאלקון ובFF3 המודל עבד בסדר גמור .
למה אתם מזכירים את הCJ ?! אני מדבר עם הדו מושבי ....
ד"א שוב אני לא מתקין את הקוקיט החד מושבי שי ד"ר סטופ... רק את הדו מושבי שלו .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#10 · לפני 21 שנים
יקיר סת'כל יש כמה דברים שצריך לעשות...
דבר ראשון:
תיפתח את F4PATCH
תסמן בריבוע את :
Cockpit Auto Scaling
Aeyes DED spacing fix
תוודא שהאפרויות הבאות מסומנות בריבוע בהגדרות הגרפיות של הסימולאטור תחת האפשרות advanced:
Rendered 2D Pit
Texel Bias Fix

אחרי זה תפתח תקיה חדשה ביעד C:/micro prose/falcon4/art/ckptart
תקרה לתקיה "1747" ותכניס לתוכה את כל הקבצים שנמצאים בתקיה F-16CJ שקיבלתה בחבילה.


וזהו... 😄
#11 · לפני 21 שנים
עשיתי את כל זה כבר חחחח וזה לא עבד לי ....
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS
#12 · לפני 21 שנים
אז תסתכל טוב מה בדיוק הבעיה זה כל הנראה קשור בפתיחת התקייה שלא עשית כמו שצריך..
#13 · לפני 21 שנים
עשיתי הכול טוב מאוד כמה פעמים וזה לא עבד .
המפרט שלי :
Pentium 4 2.8
memory : 1024 DDR
RADEON 9600 XT
120 GB SATA
HOTAS COUGAR + Force Controlled Cougar
Canon PowerShot S1 IS

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.