130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים DCS World צריך עזרה בסיסית ממש למתחילים כנסו בבקשה
דיון

צריך עזרה בסיסית ממש למתחילים כנסו בבקשה

7 הודעות 1,929 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אוקי כמה דברים:
למישו יש מדריך פשוט (אם אפשר בעברית 😳 ) על הבסיס של המראה טיסה נחיתה?

ודבר שני
אני רוצה להתחיל איזה משימה משו נחמד פשוט אבל יש מלא אפשרויות שמה \=
איזה משימה כדאי לי להתחיל ?

המון תודה לעוזרים =]
#3 · לפני 19 שנים
תודה אחי 😄

אבל המדריך טיפה מצומצם.. אני עדיין במצב שאנלא יודע בכלל מה לעשות במשימה 😳
#4 · לפני 19 שנים
ברוך הבא לפורום.
לגבי מדריך בסיסי - יש לך אותו בתוך הסימולטור.
המדריך מלמד איך להמריא, לנחות, לנווט,להתגונן, להילחם וכו'.
לאחר שתעבור על כל המדריכים הנ"ל יהיה לנו הרבה יותר קל ללטש את כישוריך.
שיהיה בהצלחה. 😉
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#5 · לפני 19 שנים
חח תודה אחי 😄

וואי אבל אני שונא ת'מדריכים שלהםם לא מבין ולא זוכר מהם כלום אחרי זה :S
#6 · לפני 19 שנים
דע לך שהמדריכים שלהם מעולים.כך אני למדתי, לקח זמן אך זה בר השגה.
בדברים האלו אין קיצורי דרך,וחוץ מזה המדריך מדגים לך הכל עד הפרט האחרון
איך לבצע זאת נכון,בכל עת הינך יכול לעצור באמצעות לחצן S את ההדגמה כדי
לקרוא את ההסבר בראש המסך.
האמן לי תרגל זאת מספר פעמים ואין שום סיבה בעולם שלא תבין את זה.
לפחות תנסה ומשם כפי שכבר אמרתי יהיה לי בכל אופן קל יותר לעזור לך
בנושאים אשר לא הובנו כהלכה - אך להסביר לך הכל מאפס, זה לא רציני.
!S
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#7 · לפני 19 שנים
אוקיי עברתי שני מדריכים ראשונים וכמה שאלות:


במטוס A-10A ב-HUD יש מספרים עם R שמופיעים מתחת ל-5000.... מזה??

מזה העיגול למעלה ב-HUD שיוצאים ממנו 3 קווים?

במשימה השנייה: (TAXI ו-TAKE OFF)
מזה:


אוקיי זה הכול לבינתיים 😳 אל תדאגו אני ישגע אותכם ככה על כל מדריך=]

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.