87 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 טיסן זירו 1:2... אוכל דשא :)
דיון

טיסן זירו 1:2... אוכל דשא :)

13 הודעות 2,176 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
http://www.youtube.com/watch?v=K9w00A6e478

שימו לב למה שקורה: מיד אחרי ההמראה הוא המטוס נוטה קצת ימינה. ואז היפני/ת מטה את הכנף עוד קצת... ו... כן. אם תשימו לב במהלך הגלגול שמאלה המאזנת הימנית לגמרי למטה. זה די נוגד את ההגיון כי בנקודה הזאת הטיסן כבר נוטה חזק לתוך הקרקע - אם כבר ה"טייס" היה מנסה להוציא את הטיסן מהגלגול - מה שאומר שהמאזנת הימנית הייתה אמורה להיות למעלה. מסקנה: היפנים האלה הרכיבו את המאזנות הפוך. האיש גלגל ימינה... אבל המאזנת הימנית ירדה והשמאלית עלתה; והמטוס התגלגל שמאלה. אז מה עושה היפני? מגלגל "ימינה" יותר חזק, כדי לתקן - ופה אתם כבר מבינים מה קורה 😱 ... קצת כמו למפות את הצירים הפוך ב-IL2.

וזה מדגיש את החשיבות של בדיקת הגאים לפני המראה (22,000$ ושלוש שנים...) 😂

אגב, כשניסו לנתח את זה ב-SimHQ העלו נקודה שמתקשרת לשאלה של קיפוד על שימוש בהגה כיוון במהלך פניה - או כל תמרון. ציטוט:
"After a certain power to rate ratio, models perform much like their larger brethren. Trying to raise a wing with ailerons is a nono, especially @ low speeds. The low wing is raised by opposite rudder to increase airflow over the low wing. His/her climb out was good but that low port wing should of been brought up by real soon by rudder."


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#3 · לפני 19 שנים
צחוק צחוק, אבל קרה לי משהו כזה פעם אחת ב IL-2. כל הזמן קיבלתי היגוי הפוך ולא הבנתי למה אני מתרסק. אחרי כמה refly חשבתי לבצע באמת בדיקת הגאים ויזואלית ואז גיליתי תופעה מדהימה שלדעתי הייתה באג רגעי - האילרונים היו הפוכים. כלומר לא מגיבים הפוך אלא ממש הפוכים - מופנים קדימה במקום אחורה !!! הם היו מחוברים באותו מקום כרגיל אבל למעשה הם היו "בתוך" הכנף וכתוצאה מהפעלת הסטיק הם "יצאו" מתוך הכנף למעלה או למטה בהתאמה (או באי-התאמה יותר נכון 🙂 ).

אין לי הסבר וזה לא קרה יותר אף פעם, אבל זה היה ממש מוזר.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#5 · לפני 19 שנים
קרה לי משו דומה עם הטיסן שלי.. חח אבל מסיבות אחרות לגמרה של בטריות נתענות שהמדריך שלי אמר לי שטובות ובסוף הם לא היו...
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#6 · לפני 19 שנים
הטיסן "קצת " מגודל אתם לא חושבים?

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun
#9 · לפני 19 שנים
OMG!!!
יו זה בדיוק מה שקרה לי כשעברתי מ-ברנש (טיסן כנף עילית ללא מאזנות) ל-עיט (טיסן כנף תחתית בעל מאזנות).
בדיוק אותו הסיפור, סידרנו את המאזנות הפוך מחוסר ידע והגיון דבילי 🙂
העיט עלה לאוויר בשימחה וכאשר ראיתי שהוא סוטה טיפה לימין, כנראה כתוצאה מהגאים לא מקוזזים, מיידית החלטתי לתקן עם מאזנות שמאלה... ברגע שהתחלתי לתקן שמתי לב שהוא מתחיל לגלגל יותר ימינה אז ניסיתי לתקן יותר חזק! בשלב זה הטיסן הספיק לבצע גלגול של 180 וכבר היה הפוך וקרוב לקרקע עד שקלטתי מה מתרחש וכמובן ההמשך ידוע.
#13 · לפני 19 שנים
די כבר עם תודה על השיתוף!!(גם לי רשום למעלה תודה על השיתוף אבל זהו!!)

IAF_Phantom , אני מכיר את הסרטון הזה יש לי אותו בתוכנה MetaCafe,יש שם עוד מלא סירטונים יפים על מטוסים אם תרצו אנסה להעלות כמה.
בכל מקרה סירטונים חזקים.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.