#1
·
לפני 19 שנים
http://www.youtube.com/watch?v=K9w00A6e478
שימו לב למה שקורה: מיד אחרי ההמראה הוא המטוס נוטה קצת ימינה. ואז היפני/ת מטה את הכנף עוד קצת... ו... כן. אם תשימו לב במהלך הגלגול שמאלה המאזנת הימנית לגמרי למטה. זה די נוגד את ההגיון כי בנקודה הזאת הטיסן כבר נוטה חזק לתוך הקרקע - אם כבר ה"טייס" היה מנסה להוציא את הטיסן מהגלגול - מה שאומר שהמאזנת הימנית הייתה אמורה להיות למעלה. מסקנה: היפנים האלה הרכיבו את המאזנות הפוך. האיש גלגל ימינה... אבל המאזנת הימנית ירדה והשמאלית עלתה; והמטוס התגלגל שמאלה. אז מה עושה היפני? מגלגל "ימינה" יותר חזק, כדי לתקן - ופה אתם כבר מבינים מה קורה 😱 ... קצת כמו למפות את הצירים הפוך ב-IL2.
וזה מדגיש את החשיבות של בדיקת הגאים לפני המראה (22,000$ ושלוש שנים...) 😂
אגב, כשניסו לנתח את זה ב-SimHQ העלו נקודה שמתקשרת לשאלה של קיפוד על שימוש בהגה כיוון במהלך פניה - או כל תמרון. ציטוט:
"After a certain power to rate ratio, models perform much like their larger brethren. Trying to raise a wing with ailerons is a nono, especially @ low speeds. The low wing is raised by opposite rudder to increase airflow over the low wing. His/her climb out was good but that low port wing should of been brought up by real soon by rudder."
שימו לב למה שקורה: מיד אחרי ההמראה הוא המטוס נוטה קצת ימינה. ואז היפני/ת מטה את הכנף עוד קצת... ו... כן. אם תשימו לב במהלך הגלגול שמאלה המאזנת הימנית לגמרי למטה. זה די נוגד את ההגיון כי בנקודה הזאת הטיסן כבר נוטה חזק לתוך הקרקע - אם כבר ה"טייס" היה מנסה להוציא את הטיסן מהגלגול - מה שאומר שהמאזנת הימנית הייתה אמורה להיות למעלה. מסקנה: היפנים האלה הרכיבו את המאזנות הפוך. האיש גלגל ימינה... אבל המאזנת הימנית ירדה והשמאלית עלתה; והמטוס התגלגל שמאלה. אז מה עושה היפני? מגלגל "ימינה" יותר חזק, כדי לתקן - ופה אתם כבר מבינים מה קורה 😱 ... קצת כמו למפות את הצירים הפוך ב-IL2.
וזה מדגיש את החשיבות של בדיקת הגאים לפני המראה (22,000$ ושלוש שנים...) 😂
אגב, כשניסו לנתח את זה ב-SimHQ העלו נקודה שמתקשרת לשאלה של קיפוד על שימוש בהגה כיוון במהלך פניה - או כל תמרון. ציטוט:
"After a certain power to rate ratio, models perform much like their larger brethren. Trying to raise a wing with ailerons is a nono, especially @ low speeds. The low wing is raised by opposite rudder to increase airflow over the low wing. His/her climb out was good but that low port wing should of been brought up by real soon by rudder."





