יש כאן מישהו עם משקפי מציאות מדומה?
איך אתם מתפעלים את המטוס? תנו רעיונות.
אני למשל מזיז את הסמן גם עם העכבר וגם עם הראש.
אומרים שגם חלק מהנהגים הם טייסים (-;
הי שמוליק,
יש פה לא מעט עם vr, ואני אחד מהם.
אני הגדרתי על ה-Hotas (ה-hat הימני בסטיק), ימינה=כפתור ימני בעכבר, ושמאלה=כפתור שמאלי בעכבר, ולמעלה/למטה=גלילה מעלה/מטה בגלגלת של העכבר,
וככה אני יכול לתפעל את כל הקוקפיט (וגם מבטים חיצוניים/מפה) בקלות, ע״י מבט בלבד על הדבר אותו אני רוצה לתפעל, ולוחץ עליו בהתאם!
בהזדמנות זו אני ממליץ לך להירשם בדף הקהילה, ולראות למי יש מה, וגם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ שלנו בנושא DCS-VR.
נ.ב,
אתה עם עם rift/vive/אודיסיי?
אני עם VIVE
מה זה דף הקהילה ?
למי אני שולח את המספר טלפון שלי בשביל שיכניסו אותו לקבוצה ?
אומרים שגם חלק מהנהגים הם טייסים (-;
היי שמוליק,
שלחתי לך את הלינק בהודעה פרטית.
אלון / ViFF
its not a bug, its a design feature
אני עם טרקבול אז הוא תמיד באותו המקום.
יש לי גם אפשרות לשים אותו על לוח ברך
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
uri_ba כתב/ה:אני עם טרקבול אז הוא תמיד באותו המקום.
יש לי גם אפשרות לשים אותו על לוח ברך
רעיון טוב. אבל אני חושב שהייתי מעדיף TOUCHPAD
אומרים שגם חלק מהנהגים הם טייסים (-;
אני עם שלט של אוקולוס שתלוי לי על מפרק יד שמאל, ככה אני מגיע אליו מהר ומתפעל איתו את כל התא