147 חברים מחוברים
6 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 4 C I y y voice 2 I r
בית פורומים מועדון הטייסים אני רק אשים את זה פה
דיון

אני רק אשים את זה פה

5 הודעות 1,242 צפיות לפני 8 שנים
#1 · לפני 8 שנים
מסתבר שניסיון זה דבר חשוב ויש לו המון ניסיון כטייס קרב (במדמה)
Cohen Wolf Yarin
"קרבות אוויר - מראיית המבט שלי כטייס קרב במדמה ברק2000 עם 6,000 שעות טיסה ב-F16. חשוב להקשיב למה שאני אומר, לא כי אני מבין גדול - אלא כי אני נוגע בנקודות המעניינות שאתם בוודאי רוצים לדעת. אז נתחיל בזה שהתמונות פה והצילומים פה של מטוסי קרב - וההשתפות של חלק מאנשי חיל האוויר בפורום זה, היא מרשימה" וזה ממשיך עוד הרבה
👏
זה מתוך פורום בפייסבוק שאני חבר בו ומדמה הברק 2000 היה נשמע לי מוכר
#3 · לפני 8 שנים
אסף לשמחתנו הוא עכשיו חופר בפורום אחר ברשת ומתיימר להיות מומחה , יש לו שם עדת מעריצים כך שנקווה שפה הבלאגן נגמר
#5 · לפני 8 שנים
ofir1016 כתב/ה:אסף לשמחתנו הוא עכשיו חופר בפורום אחר ברשת ומתיימר להיות מומחה , יש לו שם עדת מעריצים כך שנקווה שפה הבלאגן נגמר


כן.
בדיקה קצרה מעלה הסבר פשוט...
הוא חבר באלף קבוצות של like 4 like
חחח

לא ידעתי שיש דברים פאתטיים ברמות כאלה...
ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם אמחצם ולא יכלו קום יפלו תחת רגלי

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.