82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים איך להפיק סרט ממשימה?
דיון

איך להפיק סרט ממשימה?

1 הודעות 918 צפיות לפני 8 שנים
#1 · לפני 8 שנים
כשאנחנו עולים למשימה בכמה מטוסים, ולא משנה באיזה סימולטור, ורוצים להפיק סרט קצר מהמשימה.
צריך שכל טייס יעשה וידאו למטוס שלו ויציין את נקודות הזמן החשובות.
מישהו צריך לרכז את כל הוידאו הזה, ולערבל לסרט.
איך אפשר לעשות את התהליך הזה בדרך הקלה ביותר?
"ציפור היושבת על ענף, לעולם לא פוחדת שהענף ישבר, כי האמון שלה הוא לא בענף עצמו, אלא בכנפיים."

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.