140 חברים מחוברים
3 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 3 A I r
בית פורומים תעופה וביטחון טייס אוטומטי מציל טייס אמריקאי
דיון

טייס אוטומטי מציל טייס אמריקאי

18 הודעות 3,178 צפיות לפני 9 שנים
#1 · לפני 9 שנים
Muli, לא קראיתי את לעומק הקישור שנתת, רבל לפי הבנתי המערכת מביא את המטוס למצב "מאוזן"(כנפיים ישרות) ומשיכה של XG(כמו שאמרתי קודם, נראה לי שזה מוגבל ל4G כדי לא לשבור את המטוס פיזית בתצורות כבדות).

מה שמענין אותי לעומק זה מה ההגדרה של המערכת ל"מאוזן", האם זה כנפיים ישרות וזנב למעלה(מצב "רגיל"😉, או שזה רק כנפיים מאוזנות מה שמאפשר מצב של "על הגב".
גם בורטיגו אין חשיבות לאיזה מצב המטוס מביא את עצמו כל עוד הטייס יודע מה המצב הסופי של המטוס וככה הוא יכול "להתאפס על עצמו", נכון שרצוי מאוד שזה יהיה "ישרה ואופקית עם הראש מעלה".

אלון,
בהתיחסותי לנשימה התכוונתי שבתחילת המשיכה ל8G שומעים אותו מבצע את תרגילי הנשימה לG גבוהה(מוציא אויר בפריצות קטנות כל כמה שניות) ואילו כאשר הוא מחוסר הכרה הוא כבר לא נושם בצורה הזאת אלא באופן "רגוע" אם אפשר לקרוא לזה כך ולא בשיטה המקובלת בG גבוהה, ולקראת תחילת ההיחלצות שומעים את הנשימה חוזרת למצב "G" לכמה פעמים כלומר הטייס חוזר להכרה.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#2 · לפני 9 שנים
שלומות
בלי להכיר כלל את המערכת.. ההגדרה של "ישרה ואופקית" בטיסה קרבית היא רק אחת: כנפיים מאוזנות, אף על האופק.
לא הפוך ("טיסה הפוכה"😉
לא בהטייה ("בפנייה"😉
לא בצלילה או בנסיקה.
פשוט.
שבת שלום.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.