81 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 העברת הפרופילים מהגרסא הקודמת לחדשה
דיון

העברת הפרופילים מהגרסא הקודמת לחדשה

2 הודעות 787 צפיות לפני 10 שנים
#1 · לפני 10 שנים
רציתי לדעת אם יש אפשרות להעביר את כל הפרופילים של המקשים ו EWS וכו' מהגרסא הקודמת 4.32 לגרסא החדשה 4.33
#2 · לפני 10 שנים
את הDTC שלך אתה יכול להעביר אבל שם לב לא להעתיק את הקובץ,
אלא להעתיק את החלקים הרלוונטיים לקובץ החדש שנוצר, יש פשוט הרבה דברים שהתווספו שם ואתה עלול להסתכן בקריסה אם הקובץ הוא של 4.32.

קבצי מקשים אני ממליץ בחום לעשות חדש.
יש לא מעט דברים שבוטלו או שונו וזה יעשה לך דברים מוזרים.

אז קח לך את פרופיל BASIC (הוא מקום טוב להתחיל ממנו), תעתיק אותו ומשם תמשיך.
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.