#1
·
לפני 10 שנים
רציתי לדעת אם יש אפשרות להעביר את כל הפרופילים של המקשים ו EWS וכו' מהגרסא הקודמת 4.32 לגרסא החדשה 4.33
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.