פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
99
חברים מחוברים
47
27
25
.
.
1
[
a
a
A
A
A
A
A
A
b
B
+75
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
shaked465
s
shaked465
30
פוסטים
חבר/ה מ-07/2015
ביקור אחרון לפני 9 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
העברת הפרופילים מהגרסא הקודמת לחדשה
רציתי לדעת אם יש אפשרות להעביר את כל הפרופילים של המקשים ו EWS וכו' מהגרסא הקודמת 4.32 לגרסא החדשה 4.33
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה בהתקנה
[quote:298210f7d2="IAF_Amir"]קראת את הפוסט הזה ? http://www.preflight.us/HE/ftopict-22979.html הסתדרתי תודה רבה :D
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה בהתקנה
צצה בעיה חדשה. לאחר שאני נכנס להתקנה, וסימנתי איפה 'שהדיסק' נמצא, אני בוחר לסמן לו שיתקין בכונן C כתיקייה חדשה של ה BMS 4.33 (גם התיקייה של ה BMS 4.32 נמצאת ב
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה בהתקנה
[quote:2a38d23b3e="ofermayo"]אני לא ממש מבין בזה אבל תנסה לעבוד לפי מה שהתוכנה אומרת לך. תנסה למחוק את הregistry דרך הנתיב שהוא מראה לך אי
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה בהתקנה
ניסיתי להתקין את הגרסא החדשה, ההתקנה החלה אך לאחר מכן הייתי צריך לעזוב את המחשב ובנוסף הופיעה הודעה כלשהי (לא זוכר מה ההודעה זה אחרי שזה התקין BASE משהו), וסגרת
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה המחשב לא מזהה את הג'ויסטיק T FLIGHT
http://i.imgur.com/66jpVn2.jpg נכנסתי עשיתי את זה, כשאני מזיז את המצערת קדימה אחורה זה כן מר
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה המחשב לא מזהה את הג'ויסטיק T FLIGHT
[quote:3d7acb59fc="Mike_69th"]אתר התמיכה של TM מזכיר כל הזמן תוכנה בשם Thrustmaster Calibration Tool, אבל לא הצלחתי למצוא בו הורדה. כל מקום אחר ברשת מפנה לאתרי
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה המחשב לא מזהה את הג'ויסטיק T FLIGHT
http://i.imgur.com/jbzqSsi.jpg נכנסתי וכמו שאפשר לראות אין כאן אפשרות של calibration , והמצ
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה המחשב לא מזהה את הג'ויסטיק T FLIGHT
[quote:b07ed2938b="ofermayo"][quote:b07ed2938b="shaked465"]היי לכול העוזרים! אז החזרתי את הג'ויסטיק קיבלתי חדש חיברתי והכל עובד כמו שצריך. יש לי כמה בקשות,
פאלקון 4.0 · לפני 10 שנים
בעיה המחשב לא מזהה את הג'ויסטיק T FLIGHT
היי לכול העוזרים! אז החזרתי את הג'ויסטיק קיבלתי חדש חיברתי והכל עובד כמו שצריך. יש לי כמה בקשות, אפשר מקשים ממולצים להגדיר על הג'וסיטיק והמצערת ואיך להגדיר