82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 תמונות מגיחת הפצצה + חיפוי
דיון

תמונות מגיחת הפצצה + חיפוי

17 הודעות 2,973 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אתמול בערב נכנסנו בערך 5 או 6 איש ל UK-Dedicated2 ועשינו להם שם בלאגן!!

מתכוננים להמראה- 5 JU88









באוויר אחרי המראה מוצלחת!



מותקפים ע"י IL-2 עיקש ו I-16 RATA





ביי ביי RATA!







בדרך להפצצה בגיחה השניה
















תהנו! 🙂
#3 · לפני 19 שנים
היה ממש כיף
אמנם לא ממש תרמתי אבל זו פעם ראשונה שהשתתפתי באיזשהו סוג של גיחה
וזה היה ממש מרתק!!

בהחלט גיחה מוצלחת ביותר..!!! 😁
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#7 · לפני 19 שנים
היום עשינו עוד גיחה (מור לירן מוטי ואני ) והיה ממש כיף להפציף ספינות במיוחד להקפיץ את הפצצה רק חבל שלא עשו עדיין מבט קוקפיט לFW200 כי זה מעצבן להפציץ בלי מבט פנימי אבל היה ממש כיף 😄

נ.ב
מישהו יכול להביא לי תוכנה שמצלמת מסך רציתי לשים תמונות אבל לא היתה אפשרות

RF
RifleFighter
רמי וייברמן

#13 · לפני 19 שנים
תוכנת צילום אני ממליץ לך על fraps

כנס לאתר הזה www.fraps.com

ותוריד את התוכנה,
רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.