היום עשינו עוד גיחה (מור לירן מוטי ואני ) והיה ממש כיף להפציף ספינות במיוחד להקפיץ את הפצצה רק חבל שלא עשו עדיין מבט קוקפיט לFW200 כי זה מעצבן להפציץ בלי מבט פנימי אבל היה ממש כיף 😄
נ.ב
מישהו יכול להביא לי תוכנה שמצלמת מסך רציתי לשים תמונות אבל לא היתה אפשרות