#1
·
לפני 19 שנים
* פתח דבר :
בתוך צעיר פעור לח ודביק ב - AF 😄 , החלטתי לרשום מדריך "ישראלי" קצרצר ויתקנו אותי המנוסים
משהו בסגנון ה - Quick&Dirty בנושא קרבות אויר אויר בטווחים קרובים.
לאורך ימים שיגעה אותי העובדה שצריך לחפש את המטרות במשך המון זמן בשמיים , עד שהרדר
מועיל בטובו להינעל. ובכן לא עוד !!!!!
א. לחץ על מקש D - בכדי להיכנס למצב Dogfight.
ב. לחץ על צירוף מקשים : Ctrl + F8 בכדי להיכנס ל - ACM 60 - vs
ג. ועכשיו לשוס , יש לוודא שהמטרה נמצאת בחצי העליון של ה - RWR (Radar Warning receiver.
וללחוץ על המקש 3 ולאחר מכן מקש 4 מס פעמים עד לקבלת סימון המטרה בריבוע גם כשאתם לא ממש מזהים אותה עדין באויר (הריבוע אצלי מופיע באדום) יש לטוס לעברה והמטרה תינעל בשלב מסויים שחררו ת'טיל ותהנו (ניתן גם לשגר Amram).
* שימו לב שאם סימון הריבוע נעלם לפתע (לחיצה נוספת על מקש 3 ומקש 4 תחזיר אותו).
ושוב , יסלחו לי המנוסים , אם אני לא מדייק בדברי , זה פשוט הניסיון המתלהב של הצעיר 🙂
בברכה
איתי ג.
בתוך צעיר פעור לח ודביק ב - AF 😄 , החלטתי לרשום מדריך "ישראלי" קצרצר ויתקנו אותי המנוסים
משהו בסגנון ה - Quick&Dirty בנושא קרבות אויר אויר בטווחים קרובים.
לאורך ימים שיגעה אותי העובדה שצריך לחפש את המטרות במשך המון זמן בשמיים , עד שהרדר
מועיל בטובו להינעל. ובכן לא עוד !!!!!
א. לחץ על מקש D - בכדי להיכנס למצב Dogfight.
ב. לחץ על צירוף מקשים : Ctrl + F8 בכדי להיכנס ל - ACM 60 - vs
ג. ועכשיו לשוס , יש לוודא שהמטרה נמצאת בחצי העליון של ה - RWR (Radar Warning receiver.
וללחוץ על המקש 3 ולאחר מכן מקש 4 מס פעמים עד לקבלת סימון המטרה בריבוע גם כשאתם לא ממש מזהים אותה עדין באויר (הריבוע אצלי מופיע באדום) יש לטוס לעברה והמטרה תינעל בשלב מסויים שחררו ת'טיל ותהנו (ניתן גם לשגר Amram).
* שימו לב שאם סימון הריבוע נעלם לפתע (לחיצה נוספת על מקש 3 ומקש 4 תחזיר אותו).
ושוב , יסלחו לי המנוסים , אם אני לא מדייק בדברי , זה פשוט הניסיון המתלהב של הצעיר 🙂
בברכה
איתי ג.
