87 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס כיצד להינעל במהירות בקרבות אויר אויר, גם כשלא רואים את המטרה
דיון

כיצד להינעל במהירות בקרבות אויר אויר, גם כשלא רואים את המטרה

14 הודעות 2,129 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
* פתח דבר :
בתוך צעיר פעור לח ודביק ב - AF 😄 , החלטתי לרשום מדריך "ישראלי" קצרצר ויתקנו אותי המנוסים
משהו בסגנון ה - Quick&Dirty בנושא קרבות אויר אויר בטווחים קרובים.
לאורך ימים שיגעה אותי העובדה שצריך לחפש את המטרות במשך המון זמן בשמיים , עד שהרדר
מועיל בטובו להינעל. ובכן לא עוד !!!!!

א. לחץ על מקש D - בכדי להיכנס למצב Dogfight.
ב. לחץ על צירוף מקשים : Ctrl + F8 בכדי להיכנס ל - ACM 60 - vs
ג. ועכשיו לשוס , יש לוודא שהמטרה נמצאת בחצי העליון של ה - RWR (Radar Warning receiver.
וללחוץ על המקש 3 ולאחר מכן מקש 4 מס פעמים עד לקבלת סימון המטרה בריבוע גם כשאתם לא ממש מזהים אותה עדין באויר (הריבוע אצלי מופיע באדום) יש לטוס לעברה והמטרה תינעל בשלב מסויים שחררו ת'טיל ותהנו (ניתן גם לשגר Amram).
* שימו לב שאם סימון הריבוע נעלם לפתע (לחיצה נוספת על מקש 3 ומקש 4 תחזיר אותו).

ושוב , יסלחו לי המנוסים , אם אני לא מדייק בדברי , זה פשוט הניסיון המתלהב של הצעיר 🙂

בברכה
איתי ג.
#3 · לפני 19 שנים
Maverick 23 ,
עדכן אותנו האם אני לא הוזה ...
והכל כמובן ב - Realistic Mode.

בברכה
איתי
#4 · לפני 19 שנים
זה לא הכי ריאליסטי ללחוץ על כפתור כדי לקבל מיקום מדויק של טיל או מטוס, לא משנה מה הסימו' אומר.

יש כאלה שזה מפריע להם, יש כאלה שלא
#5 · לפני 19 שנים
הי Eagle Driver ,
מה זאת אומרת ?
הרי אני כבר מס' ימים מנסה לאתר את המטרות שלי במרחב בטווחים קצרים , ובמקרה הטוב אם הם ננעלים אוטומטית אז הצלחתי , ברוב המקרים הם כבר משגרים ת'טיל לפני כי הם מזהים אותי.
ודאי שאין טעם ל - RWS / TWS במוד הזה.
ואם זה באמת לא מדמה מציאות , אז מדוע AF , צירפו את זה ל - Realistic Mode ?
האם יש לי אופציה טובה יותר ?

בברכה
איתי ג
#6 · לפני 19 שנים
לא, לצערי אין אופציה "טובה" כי בסימו' הזה באמת מאוד קשה לזהות מטוסים באוויר, הרבה יותר קשה מהמציאות.
כל אחד צריך להחליט האם הוא מעדיף לוותר על ריאליסטיות ולהשתמש באפשרות הזו, או לטוס בצורה ריאליסטית ולאכול אותה בקרבות אוויר קצרים.

אין קשר למה שהמפתחים עשו או לא עשו במוד כזה או אחר. גם במוד ריאליסטי אתה יכול להביט על המטוס מבחוץ, לעקוב אחרי הטיל ששוגר, וכו'. האם זה אפשרי גם במציאות?
#7 · לפני 19 שנים
נכון , יחד עם זאת , המצב של מקש 3 ומקש 4 , מדמה את הפעילות האמיתית של טייס , כי זה הוא פשוט מצב של הסתכלות המחופה לכל הכיוונים , הסימון עם הריבוע האדום פשוט מאפשר ל"ראות" את המטוס , פשוט במציאות יותר קל להבחין במטוסים שנמצאים בטווח ראיה.

בברכה
איתי ג.
#8 · לפני 19 שנים
עשיתי ככה...זה נעל על המטרה....אבל כש אני יורה את הטיל....הטיל פוזל לגמרי...טס לי לא יודע לאן....


#9 · לפני 19 שנים
הפדלוק הזה רק מראה לך את המטרה, לא נועל עליה שום מערכת נשק כלשהיא.
עדיין תצטרך לתמרן את המטוס או המכ"מ כדי לשגר עליה טיל בהצלחה.
#10 · לפני 19 שנים
תודה!!!במקשים 3 ו4 זה המקשים הרגילים למעלה במקלדת או הNUMPAD במקלדת?
#11 · לפני 19 שנים
כמו שכבר ציין האיגל דריבר למעלה , צירוף המקשים רק יסמן לך את המיקום של המטרה, אבל משם הדרך לנעילה היא קצרה ביותר פשוט טוס לעבר המטרה וזה ינעל אוטומטית....
עכשיו לפחות יודעים איפה המטרה במרחב 🙂
בברכה
איתי ג.
#12 · לפני 19 שנים
*ינעל אוטומטית רק אם אתה במוד דוגפייט (מקש D), ורק אם המטרה נמצאת במגבלות (מרחק וזווית, תלוי במוד הספציפי שבחרת).
#13 · לפני 19 שנים
הבאת אותה בול, אני חושב שזה בסדר לסמן אויב בקרב טווח קצר ,כי במחשב אין שום אפשרות לדמות תזוזת ראש-תחושתית כפי שבמציאות.

[ אולי אם יש לך איזה מסך 37 lcd 3d או משהו כזה לא נורמאלי]

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.