126 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון צניחה חופשית שעשיתי וצילום מגניב של מטוס גורר דאון
דיון

צניחה חופשית שעשיתי וצילום מגניב של מטוס גורר דאון

5 הודעות 1,274 צפיות לפני 11 שנים
#1 · לפני 11 שנים
בוקר טוב לכולם, ביום חמישי האחרון חגגתי יום הולדת 30 מתנת היום הולדת שלי הייתה צניחה חופשית !!!! אני ממליץ לכל אחד לעשות את זה !!!
מצרף לכם את הסרטון !!! ועל הדרך צילמתי גם המראה מגניבה של גורר דאון בשדה תימן.

Skydive At Sde-Teman


Piper PA-25-260 Towing Glider Grob G-102
Michael Zeltser Aviation Photography
https://www.youtube.com/mishazeltser1
#2 · לפני 11 שנים
היי, אחלה סרטון,איזה כיף לך.
מה העליות של הסיפור הזה?
#3 · לפני 11 שנים
יפה. חתיכת רוח צד הייתה בגרירה, בריצה על המסלול...(שומעים אותה).
מזל טוב. נראה מדהים הצניחה דרך שכבת העננות... אתה לא נפרד מהמצלמה, אהה? 😄
מולי
#5 · לפני 11 שנים
Muli כתב/ה:יפה. חתיכת רוח צד הייתה בגרירה, בריצה על המסלול...(שומעים אותה).
מזל טוב. נראה מדהים הצניחה דרך שכבת העננות... אתה לא נפרד מהמצלמה, אהה? 😄


כן היו רוחות חזקות.. תודה רבה 🙂 כן היה מדהים !! זה לא אני צילמתי צילם צלם שקפץ יחד איתי.. 🙂
Michael Zeltser Aviation Photography
https://www.youtube.com/mishazeltser1

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.