#1
·
לפני 11 שנים
היי
JSGME היא תוכנה שבעזרתה מפעילים ומכבים מודים בקלות בסימולטורים.
[align=center]הוראות התקנה:[/align]
ראשית יש להוריד את התוכנה JSGME, ניתן להוריד את התוכנה פה: http://www.gamefront.com/files/21681483 או פה: http://www41.zippyshare.com/v/2423962/file.html.
יש לחלץ את תיקית התוכנה, ולעתיק אותה לאן שאתם מעונינים (זה לא משנה לאיפה אתם מעתיקים אותה במחשב).
יש ליצור קיצור דרך לתוכנה, למשל לשולחן העבודה.
הערה - בכדי למנוע בילבול עם JSGME של סימולטורים אחרים, מומלץ לשנות את שם קיצור הדרך ל-DCS JSGME או משהו דומה.
יש להכנס למאפייני קיצור הדרך ובתיבה שאומרת: ":Start in" או בעברית
"אתחל ב:" יש לשים את הנתיב של התיקיה הראשית של DCS שלכם, ולאשר.
יש ליצור תיקיה שנקראת MODS_ בתיקיה הראשית של DCS, הרווח התחתון שמגיע לפני המילה DCS, נועד להבדיל את תיקיית המודים מתיקית הMods שמגיעה עם הסימולטור.
יש להפעיל את ה-JSGME מהקיצור דרך שיצרנו, והוא מיד שואל איך נקראת תיקית המודים, כותבים את שם התיקיה שיצרנו, MODS_ ומאשרים.
לאחר מכן התוכנה עולה, נלחץ על המילה ...Tasks אשר נמצאת במרכז התוכנה ונבחר בתפריט שנפתח: "Generate Snapshot of Game Files", פעולה שתיקח מספר דקות.
מזל טוב, התוכנה מותקנת, את המודים יש לשים בתיקיה MODS_ שייצרנו, ובכדי להפעיל אותם יש להעביר אותם בתוכנה לצד ימין, ובכדי לכבות אותם יש להעביר אותם לצד שמאל של התוכנה.
JSGME היא תוכנה שבעזרתה מפעילים ומכבים מודים בקלות בסימולטורים.
[align=center]הוראות התקנה:[/align]
ראשית יש להוריד את התוכנה JSGME, ניתן להוריד את התוכנה פה: http://www.gamefront.com/files/21681483 או פה: http://www41.zippyshare.com/v/2423962/file.html.
יש לחלץ את תיקית התוכנה, ולעתיק אותה לאן שאתם מעונינים (זה לא משנה לאיפה אתם מעתיקים אותה במחשב).
יש ליצור קיצור דרך לתוכנה, למשל לשולחן העבודה.
הערה - בכדי למנוע בילבול עם JSGME של סימולטורים אחרים, מומלץ לשנות את שם קיצור הדרך ל-DCS JSGME או משהו דומה.
יש להכנס למאפייני קיצור הדרך ובתיבה שאומרת: ":Start in" או בעברית
"אתחל ב:" יש לשים את הנתיב של התיקיה הראשית של DCS שלכם, ולאשר.
יש ליצור תיקיה שנקראת MODS_ בתיקיה הראשית של DCS, הרווח התחתון שמגיע לפני המילה DCS, נועד להבדיל את תיקיית המודים מתיקית הMods שמגיעה עם הסימולטור.
יש להפעיל את ה-JSGME מהקיצור דרך שיצרנו, והוא מיד שואל איך נקראת תיקית המודים, כותבים את שם התיקיה שיצרנו, MODS_ ומאשרים.
לאחר מכן התוכנה עולה, נלחץ על המילה ...Tasks אשר נמצאת במרכז התוכנה ונבחר בתפריט שנפתח: "Generate Snapshot of Game Files", פעולה שתיקח מספר דקות.
מזל טוב, התוכנה מותקנת, את המודים יש לשים בתיקיה MODS_ שייצרנו, ובכדי להפעיל אותם יש להעביר אותם בתוכנה לצד ימין, ובכדי לכבות אותם יש להעביר אותם לצד שמאל של התוכנה.
מוביל בית הספר לטיסה במגמת מסוקים בסימולטור DCS World
נערך לאחרונה: לפני 11 שנים

