140 חברים מחוברים
11 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 11 e H H I I +6
בית פורומים מועדון הטייסים טיסה..
דיון

טיסה..

5 הודעות 1,395 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
למי שיש את המשחק פלייט סימלוטור 2004,

ורוצה לעשות טיסת רשת,

שירשום פה תגובה,

רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#3 · לפני 19 שנים
inc, סבבה

אבל חכה שיצטרפו עוד כמה,

ונטוס,

רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#5 · לפני 19 שנים
inc ,מאיפה אתה יודע נחכה ונראה,

אף אחד לא יענה לך בתוך יום,

תחכה קצת ויענו לנו אל תדאג,

ואם אף אחד לא ירצה עד יום ראשון,

נטוס שתינו,

רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.