122 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס הפצצת אוניות מטען:)
דיון

הפצצת אוניות מטען:)

16 הודעות 2,840 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום לכולם, אני יצאתי למשימה קטנה, הפצצת שתי אוניות מטען.
2 מטוסי אף 16 יצאו למשימה, חמושים ב 8 פצצות טיפשות, mk 82...{פה אני מדבר רק על נשקי אויר קרקע}
טוב אז ככה, המראנו, טסנו לכיוון המטרות, אני בדרכי לזרוק 4 פצצות על אונייה אחת ומס' 2 בדרכו להפציץ את האונייה השנייה, ההפצצה הראשונה שלי לא הייתה מוצלחת כל כך, יש פגיעה במטרה, אבל לא ישירה, לכן חזרתי שוב אל האונייה עם 4 הפצצות שנותרו, פגיעה ישירה, המטרה הושמדה, מס' 2 פגע באונייה השנייה אך לא פגיעה ישירה, האונייה השנייה נשארה פגועה אך לא הושמדה, משימה הושלמה, חזרנו לבסיס...
עכשיו מספיק לקשקושים, נעבור לתמונות:

אני ממריא:

פה כבר זאת ההפצצה השנייה{הפצצות כבר בדרך לאונייה ואני בורח משם 😛 }

פגיעה ישירה, המטרה הושמדה:

לא צילמתי את ההפצצות של מס' 2 ולכן אחרי שהשמדתי את המטרה שלי ו 2 נותר ללא פצצות, חוזרים לנחיתה בבסיס...
קיבלתי אישור לפנות לפיינל מסלול 16 ימין, ואני בפיינל:

הנגיעה:{ניתן לראות את מס' 2 שקיבל אישור לנחות במסלול 16 שמאל..}

פיניתי את המסלול וצילמתי את הנחיתה של מס' 2:

והנה הוא חולף אותי:


טוב, לאחר הנחיתה של 2 הסענו לחנייה וסיימנו את המשימה....
אין יותר תמונות, מקווה שתהנו 🙂
#5 · לפני 19 שנים
יפה!אהבתי את התמונה אחרי שהפצצת את האוניה(במיוחד את הפוזה).
#6 · לפני 19 שנים
יפה מאוד!! המשך כך 🙂
סגן מפקד טייסת העקרב.
מפקד טייסת "הלהב הכחול".

#7 · לפני 19 שנים
אני ממש לא מתעסק עם אלייד פורס
אבל בהחלת טיסה יפה
אני רואה שגם אתה בעיסקי ההפצצות
זיי** לאוניה את הצורה חח
#8 · לפני 19 שנים
חחח, כן יהודה, הפצצות זה הדבר הכי כיף בפאלקון במיוחד הפצצות עם מונחות לייזר, אבל אני לא נגד ccrp ו ccip, גם נחמד..

ד"א, תודה. 🙂
#14 · לפני 19 שנים
תמונות יפות מאוד מוטי כל הכבוד!!!
מחכה לראות אותך ב FC - נטוס ביחד. 😉
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.