101 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים הקשיבו הקשיבו !
דיון

הקשיבו הקשיבו !

10 הודעות 1,916 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אהלן 😄

בשיחה עם אוהד, סגרנו על טיסה של 6 אנשים בפאלקון 4 אלייד פורס, היום (חמישי) בערב בשעה 21:00.
מר בחור אמר שהוא יתכנן משהו נחמד. לקראת הערב, הוא יביא כאן פרטים על התקיפה.
המשחק ייערך על השרת אצלי, כתובת תינתן בהמשך.

כל מי שרוצה להשתתף - נא רשמו כאן. מספר המקומות מוגבל !
#3 · לפני 19 שנים
מצאתי איזו משימה נחמדה באינטרנט (אני מקווה שלאף אחד אין התנגדות להטיס F-16MLU).
3 מבנים של זוגות, המטרה היא תקיפת מפעל מלחמה.
אני ממליץ להקצות זוג אחד או שניים לתקיפה, ושלישי לחיפוי אוויר, או אחד לתקיפה, אחד ל SEAD ואחד לחיפוי אווירי.

יאללה, מי עוד בא?
#8 · לפני 19 שנים
אהלן חבר'ה
האם אתם טסים דרך הייפר לובי או פלקון לובי?

אני שואל כי יש לי בעיה בפלקון לובי,שהוא מסרב להתחבר,לא משנה עם הגדרתי אותו בפיירוול או לא (אין לי פיירוול בוינדוס)

שחכתי לציין שיש לי רשת אלחוטית עם מודם\ראוטר של speedtouch
(אם זה משנה..)
אני חושב שהראוטר לא מוגדר נכון..
יש לכם אולי רעיון איך לחבר אותו?
#9 · לפני 19 שנים
תראה אני לא מבין בזה מספיק , אני רק מבין ש לאסימון יש מערכת חזקה והוא מחזיק את השרת ,אליו אנחנו מצתרפים , דרך מספר איי פי שהוא נתן -קיצר הוא הכי מבין פה נראה לי.
#10 · לפני 19 שנים
אני מוכן אבל יש לי בעיות קצת עם ההתחברות, אני יפתח דיון בשביל זה, אז בבקשה תענו לי כדי שאני יוכל להנות מחוויות הטיסה איתכם, ואולי נפתח טייסת🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.