120 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס בעיית עננים
דיון

בעיית עננים

5 הודעות 1,618 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני כל משימה טס ובגובה של 5000 רגל יש שכבה ענקית של עננים שלא רואים את הסוף שלה. איך אני נפתר מזה למה זה פוגע לי בחווית טיסה וקשה לי להינעל על מטרות מגובה רב!


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#2 · לפני 19 שנים
גם שטסים ב35-40000 רגל זה מספיק.
אל תעלה יותר מדי גבוהה, זה סתם בזבוז זמן ודלק ומוריד מביצועי הטיסה.
😎
נאור
#3 · לפני 19 שנים
טייסופה253 כתב/ה:גם שטסים ב35-40000 רגל זה מספיק.
אל תעלה יותר מדי גבוהה, זה סתם בזבוז זמן ודלק ומוריד מביצועי הטיסה.
😎
נאור


לא הבנת אותי, אני מתכון שאין לי ראות כל מעל ל5000 רגל אני לא רואה כלום
איך אני מבטל את זה, זה איכשהו קשור לבניית המשימה.


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#4 · לפני 19 שנים
טייסופה253 כתב/ה:גם שטסים ב35-40000 רגל זה מספיק.
אל תעלה יותר מדי גבוהה, זה סתם בזבוז זמן ודלק ומוריד מביצועי הטיסה.
😎
נאור

שלילי שלילי - ידידי אתה טועה ומטעה.
בלי להתייחס כרגע לתפעול ונעילת מכ"מ מגובה רב ו/או דרך שכבת עננים - כשלעצמה, טיסה בגובה רב הינה חסכונית הרבה יותר בצריכת הדלק של המטוס.
ככל שעולים בגובה צריכת הדלק קטנה.
זה כמובן מאד בגדול ובהכללה - כעקרון לכל מטוס יש טבלאות נתונים שמציגות את גובה הטיסה שבו צריכת הדלק היא האופטימלית לכל משקל נתון.
#5 · לפני 19 שנים
וככל שעולים בגובה האוויר דליל יותר ולכן יש להשתמש בסל"ד גבוה יותר ולפעמים בגבהים מסויימים להפעיל מבער
תצרוכת דלק יורת ניתן לראות לפי שעון מד זרימת דלק למנוע

לבעיית העננים פשוט תלך להגדרות המשחק ופשוט באפשרות מזג אוויר תנטרל עננים תשים spring או משהו כזה וזה יהי בסדר

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.