87 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 מה שחסר לנו בצפון
דיון

מה שחסר לנו בצפון

5 הודעות 1,649 צפיות לפני 19 שנים
#5 · לפני 19 שנים
106thE-LOL כתב/ה:IAF_Phantom, אם אני לא טועה רצו לשלב את המכשיר שמופיע בלינק הראשון במערך נגד הקטיושות או משהו כזה. אני זוכר שראיתי על זה כתבה ➡️


כן, אבל הפרוייקט נסגר ע"י האמריקאים שהחליטו שיחכו לדור הבא של לייזרים שיהיו יותר קלים וחזקים. החברה המייצרת הציעה לצה"ל להמשיך את הפרוייקט ולהביא אותו למצב מבצעי בטווח של שנתיים (מה שנראה מאוד לא מציאותי)
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.