84 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 האם יש ביס"ט?
דיון

האם יש ביס"ט?

10 הודעות 2,261 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
שלום לכולם,
אני טסתי עד עכשיו ב FLIGHT SIMULATOR אבל אני רוצה לעבור למטוסי קרב ואם אפשר אז עם עוד אנשים באינטרנט, האם יש ביס"ט לפלקון? או יש מישהו שייקח אותי תחת כנפו....
אני קראתי את הרעיון שיש בתחילת הפורום ואני מאוד תומך ומוכן לעזור בכל מה שאני יכול
אני במסנג'ר: arahav@hotmail.com
"אין מקום רחוק מידי אין משימה קשה מידי...."
#2 · לפני 21 שנים
שמע. כרגע אין ביס"ט היה בעבר.
פאלקון זה דבר הרבה יותאר מורקב מFS יש לך את הספר העברי לפאלקון מבית ILF🙂
(תחפש בהורדות)
הוא אמור לעזור לך.
118...Big things are done secretly
#3 · לפני 21 שנים
אוףףף אני גם רוצה להיצטרף אבל אין לי פאלקון 4.0 אי אפשר לקנות אותו בארץ ובחו"ל!!!!!
מישהו מוכן לעשות לי טובה לתת לי אותו!!!!
או שיתן לי לינק או שישלח אותו באייסיקיו וזה יקח משהו כמו כל השבת....או אם הוא ממש גבר וגר בראשון לציון או בירושלים שנוכל להיפגש והוא יביא לי אני מוכן להשקיע על זה את כל הנשמה!!!!!!
<img>http://www.f-22raptor.com/pix/photos/gal_29_s.gif</img>
#4 · לפני 21 שנים
לדעתי אתה יכול לקנות אותו .
תחפש ב EBAY או אמזון אמור להיות להם שם ......

ואולי בקרוב , ייצא הפאלקון ALLIED FORCE , שאולי רובנו נעבור אליו . ואז וודאי תוכל לקנות אותו.... 😉
Peten
#5 · לפני 21 שנים
Peten כתב/ה: ואולי בקרוב , ייצא הפאלקון ALLIED FORCE , שאולי רובנו נעבור אליו . ואז וודאי תוכל לקנות אותו.... 😉


אפשר לקחת בחשבון גם את FF4 ....בלי שום קשר!
תתעדכן בפורום FF יש הודעות חדשות מהיומיים האחרונים לגבי מה שצפוי שם...
ביררתי עם אחד המפתחים,אתמול,וזה נכון שאלו רק הצהרות שלא יהיו,או שיהיו פחות באגים מאשר FF3 ,אבל עזוב אותך קוד אטארי,אפשר לסמוך עליהם,הם עושים עבודת קודש שם,בעיקר גרפיקה ובניגוד לכל הדעות גם לגבי טיסות אונליין
נכון שיש עוד זמן,אבל למה לקנות משהו שאתה מסתמך רק על כתבות לגביו?
שמע,אני לא רוצה לפתוח וויכוח פה ,זו לא הכוונה שלי,אסי,ממש לא,מיצינו את זה בפורומים השונים,כל הודעה רביעית שם נוגעת להוצאה החדשה הזו,אבל באמת תסמוך על המפתחים,הם אף פעם לא איכזבו אותי לפחות! 😉

@וכן ,אני קניתי את שלי ב-eBAY ,תנסה שם ....
הייתי פעם פאלקוניסט......
#6 · לפני 21 שנים
אפשר בהחלט לשקול את FF4 . שייצא כמובן..... 😉

ואני לא הייתי מזלזל ב ALLIED FORCE . שלא תבין , אין לי שום משהו מיוחד שם .
אבל אם אתה בקיא בהסטוריה של פאלקון , עוד מאז SP3 , אתה בטח מבין , מה יוכלו החברה לעשות אם הם יכולים לשנות את הקוד .

אתה בטח יודע, שכל הדברים המגניבים ב FF3 שאתה אוהב, הם עבודה של צוות בי.אמ.אס.
והסיבה שאתה אוהב זאת , כי בתקופתו ניתנה רשות מאטארי לצוות בי.אמ.אס לשנות את הקוד .
זאת הסיבה ש FF3 הוא מה שהוא היום . שינויי קוד . "אטארי" משכו את הפלג לבי.אמ.אס ברגע האחרון , וביטלו להם את הרישון להמשיך לעבוד . זאת הסיבה לדוגמא שלא היה מזג אוויר ב FF3 כי הם לא סיימו לעבוד . לכן יצא קוברה, פאטץ' מחתרתי משהו 😉 , לסיים בכל זאת את עבודת צוות BMS.

בכל מקרה הלוואי ש FF4 ו ALLIED FORCE יהיו כאלו גירסאות מעולות , שיהיה קשה לבחור ביניהם . כלומר ששניהן מצויינים . נראה מי ייצא קודם לעולם.... 😄
Peten
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#7 · לפני 21 שנים
בקשר הבית ספר לטיסה - אם מישהו מוכן לקחת עליו את זה ולפתוח אחד אין לי בעיה לעזור לו בכל מה שאוכל... גם אם זה אומר לפתוח עוד אזור באתר או אתר חדש קטן שיש מששולב עם פרייפלייט. (אני פשוט עמוס מידי).
#8 · לפני 21 שנים
אני צריך מדריכים לבית הספר לטיסה :] את כל השאר יש... ז"א מטה מסודר וכל מה שביס"ט צריך שיהיה לו...
בכל מקרה רועי אני לא חושב שצריך לדון בזה כרגע... אולי עוד חודש שהכל יתחילו לטוס ויהיה בשביל מה ללמד באמת :]

צור קשר
אולי נשתף פעולה בזה 😛
נערך לאחרונה: לפני 21 שנים
#10 · לפני 21 שנים
בעתיד בהחלט נפתח בית ספר לטיסה :] כרגע לא..
הביס"ט כבר כמעט מוכן כמו שאמרתי למעלה.. רונן ראה אותו בשלבי בנייה מתקדמים הוא יכול להעיד על כך 😄

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.