#1
·
לפני 21 שנים
שלום לכולם,
אני טסתי עד עכשיו ב FLIGHT SIMULATOR אבל אני רוצה לעבור למטוסי קרב ואם אפשר אז עם עוד אנשים באינטרנט, האם יש ביס"ט לפלקון? או יש מישהו שייקח אותי תחת כנפו....
אני קראתי את הרעיון שיש בתחילת הפורום ואני מאוד תומך ומוכן לעזור בכל מה שאני יכול
אני במסנג'ר: arahav@hotmail.com
אני טסתי עד עכשיו ב FLIGHT SIMULATOR אבל אני רוצה לעבור למטוסי קרב ואם אפשר אז עם עוד אנשים באינטרנט, האם יש ביס"ט לפלקון? או יש מישהו שייקח אותי תחת כנפו....
אני קראתי את הרעיון שיש בתחילת הפורום ואני מאוד תומך ומוכן לעזור בכל מה שאני יכול
אני במסנג'ר: arahav@hotmail.com
"אין מקום רחוק מידי אין משימה קשה מידי...."

