77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס פיתון 4 (עזרה) וסוגי F-16
דיון

פיתון 4 (עזרה) וסוגי F-16

6 הודעות 1,747 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני רואה שבמשחק קיים הפיתון 4 אבל הוא ניתן בכלל לחימוש על המטוס????
ועוד שאלה פשוט לא רציתי לפתוח עוד פוסט, מה ההבדל בין סוגי ה- f-16 הקיימים במשחק, אם יש בכלל הבדל?? אני מתכון סוגי המטוסים האלה F16c40 , F16C50, וגם מה זה סוג מטוס שמוסיפים לו CCIP


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#2 · לפני 19 שנים
שלום לך.....אפשרי להוסיף כל חימוש למטוס גם אם הוא לא קיים דרך המשחק (עם תוכנה חיצונית קוראים לה F4BROWSE)
תבדוק כאשר אתה מחמש את המטוס אם ניתן לראות שם את הפיתון אני חושב שכהמספרים 40 52 היינן נקראים בלוק , מלמד אותנו שהמטוס יצא מפס ייצור שונה מה זאת אומרת- ישנם שינויים במבנה המטוס מערכות האלקטרוניקה (אוויוניקה שלו)
למשל בין הנצים בלוק נמוך מאוד ובין בלוק 60 שסופק לאיחוד האימירויות יש הבדלים מאוד משמעותיים
זה שרשום ccip ליד המטוס אין לי מושג למה
מקווה שעזרתי לך
#3 · לפני 19 שנים
הכוונה בבלוק היא בעיקר לתוספי חומרה ותוכנה במערכות הממוחשבות השונות של המטוס,המונח קיים גם במערכות נשק נוספות דוגמת טילי הפטריוט. אם אנני טועה,המונח ccip מתכוון ליכולת הפצצה משופרת באמצעות מחשב הירי ומכ"ם המטוס...
#5 · לפני 19 שנים
PHANTOM, אין קשר בין שידרוג ה CCIP לבין שיטת ההפצצה. חלק מן מטוסי הבלוק 40\50 של חיל האוויר האמריקאי עברו את שידרוג ה CCIP, Common Configuration Implementation Program על מנת "לצמצם פערים" וכפי שניתן להבין מן השם של התוכנית, להגיע לרמה אוויונית משותפת.
אפשר לקרוא עוד על התוכנית הזו פה:
http://www.defense-update.com/features/du-1-04/f-16-upgrades.htm

לגבי הבלוקים, פה יש סקירה שכתבתי בעבר על הבלוקים השונים:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/showpost.php?p=22648&postcount=1

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.