#1
·
לפני 19 שנים
חדש בפאלקון 4..מישהו יכול לעזור לי..
אני רוצה לעשות שהמקשים של למעלה ולמעטה יהיו של הטיסה כמו בכוכב כחול..מישהו יכול להגיד לי איך..
ועוד דבר:
חלק מהאותיות מוצגות כג'יבריש איך מתקינים אנגלית..
אני רוצה לעשות שהמקשים של למעלה ולמעטה יהיו של הטיסה כמו בכוכב כחול..מישהו יכול להגיד לי איך..
ועוד דבר:
חלק מהאותיות מוצגות כג'יבריש איך מתקינים אנגלית..