77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון 4.0 שלום...
דיון

שלום...

4 הודעות 1,359 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
חדש בפאלקון 4..מישהו יכול לעזור לי..
אני רוצה לעשות שהמקשים של למעלה ולמעטה יהיו של הטיסה כמו בכוכב כחול..מישהו יכול להגיד לי איך..
ועוד דבר:
חלק מהאותיות מוצגות כג'יבריש איך מתקינים אנגלית..

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.