73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 missed me?
דיון

missed me?

10 הודעות 1,756 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
Dumb question. I know you didn't. I can read hebrew here and I'm not seeing any "where did twister go?" topics. 😉

For those of you who are uninformed, I've spent the past two weeks in Italy. Rome, Florence, Venice, a bit of the Alps. LIRF -> LLBG scheduled today, 2300.

Well, I've been checking in with Israeli news sites every couple of days (CNN and BBC make me sick - god bless the Pakistanians that run internet points around here), so I'm pretty much informed. Hope everyone is well.

Is Haifa at least functioning? Are the HEIFAIM of the forum still in Haifa? Or the Krayot (Yaniv...)? Or the Golan (Eyal...)? I'm probably going to stay (unwillingly - don't ask) in Tel Aviv in the next few days. Nothing close to a bomb shelter or a MAMAD around me, unless you count the dusty and wobbly basement.

My squad - I know you've been drinking and abusing cats instead of flying together on thursdays, so you'll be whipped into shape ASAP.

Anyway, I hope everyone is well and that you're still getting your asses handed to you by xcom. See you soon, hang tight.

Twister out.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#2 · לפני 19 שנים
חחחחח דן, כולם התגעגעו אליך....
איזה כיף לך.... 🙂{מקווה שנהנית בטיול ה"קטן" שלך}
יש הרבה מהצפון כולל חיפה שעוברים לדרום בגלל המצב...{לא יודע אם יש כאלה מהפורום, אבל אני מדבר ככה בכללי}
#3 · לפני 19 שנים
אמנם אתה לא מכיר אותי כי אני חדש פה אבל אני יכול להגיד לך שכולם פה מתגעגעים אליך ומחכים שתחזור......
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#4 · לפני 19 שנים
אני נשארתי בקריות..אני לא אברח ואתן לנסראללה את מבוקשו
#5 · לפני 19 שנים
Dear Dan,

Do you really think that i'll let some mustafa guy (nasralla la la la la la), tell me where to stay?

I'm expected to move to the krayot nest tue. so beware nasralla la la la la la...The Kingfisher is on his prey....

Other then that Hagit sends her best regards.

C U

Yaniv
#7 · לפני 19 שנים
אוקיי חבר'ה, שרדתי את הטיסה. רק שהמצב יהיה ברור - בהמראה בדקתי אם יש חגורת הצלה מתחת לכסא. טייסים עם מנטליות של נהגי מונית. להתרחק מ-Wind Jet כמו מאש.

כרגע בתל אביב, בניגוד לרצוני - ויניב הוציא לי את המילים מהפה.

שמוליק - כל מילה זהב.


צוות ניהול ראשי - פריפלייט
#8 · לפני 19 שנים
חזק ואמץ דן, ברוך הבא ל-"בועה התל אביבית".
עושים פה חיים בבתי קפה, ומסיבות פרועות...
עד שיבואו הטילים גם לכאן...
its not a bug, its a design feature
#9 · לפני 19 שנים
ViFF כתב/ה:חזק ואמץ דן, ברוך הבא ל-"בועה התל אביבית".
עושים פה חיים בבתי קפה, ומסיבות פרועות...
עד שיבואו הטילים גם לכאן...

אני מקווה שהיום הזה לא מתקרב....
[img:746acf7302]http://img78.imageshack.us/img78/4672/sig3cb1.gif[/img:746acf7302]

סמ"ט א' בטייסת 101- טייסת הקרב הראשונה

גיא יוגב- מנהל פורומים ראשי-פריפלייט
#10 · לפני 19 שנים
גם אם יגיע, רובנו היינו בסרט הזה לפני 16 שנים.

עם אחד, חזית אחת....
שום דבר לא ישבור אותנו...
צה"ל חייב לנצח!
רות סוף...
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.