95 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס עזרה בהחלפת הסקינים של sagid
דיון

עזרה בהחלפת הסקינים של sagid

42 הודעות 4,986 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
ניתקעתי קצת,הורדתי את התוכנה ועשית כל מה שאמרת אבל שבאתי להחליף את הסקין הראשון של האף 16 אחרי זה זה פתח לי DDS או משהו. ואי אפשר להחליף אותו.
ולא נפתח לי שום ריבוע שחור,אודה לך אם תעזור.
#3 · לפני 19 שנים
אחרי שאני לוחץ על להחליף הוא מבקש ממני איזה סקין להחליף ואחרי שאני לוחץ על הסקין המתאים זה אומר לי לפתוח עוד סקין של DDS
#4 · לפני 19 שנים
אתה עובד יחד עם המדריך שכתבתי? יש שם את הפתרון לבעייה נ"ל + תמונות ברורות של כל השלבים
#6 · לפני 19 שנים
אתה יכול להביא תמונה עם הבעייה?
וזו הפעם הראשונה שאתה עושה שימוש בתוכנה lod editor ?
#7 · לפני 19 שנים
פעם ראשונה שאני משתמש בתוכנה הזאת.
והנה התמונות:










#8 · לפני 19 שנים
התוכנה מבקשת את הDDS COMPRETION TOOLD , מה שאומר שאתה צריך ללכת לתיקיה של התוכנה ולבחור קובץ שאני חושב שקוראים לו NVDXT ואז הכל יסתדר לך .

Preflight Forums Administrator
#9 · לפני 19 שנים
Ronen_101 כתב/ה:התוכנה מבקשת את הDDS COMPRETION TOOLD , מה שאומר שאתה צריך ללכת לתיקיה של התוכנה ולבחור קובץ שאני חושב שקוראים לו NVDXT ואז הכל יסתדר לך .


עשיתי את זה אבל מייד אחרי שהמסך השחור מופיע יש לי אתה ההודעה הזו:

#10 · לפני 19 שנים
ב-LE של falcon21 שמות ה-CT כתובים כמו שצריך באנגלית, אבל אצלי זה בג'יבריש. איך מטפלים בזה?
#11 · לפני 19 שנים
חבר'ה עדיין לא הצלחתי לפתור את הבעיה,
ניסיתי להתקין מחדש ועדיין זה לא הצליח
#12 · לפני 19 שנים
advent_m, בתקייה של הסקינים יש שם תיקייה של מדריך לסקינים + 2 קבצים...תעקוב אחרי ההוראות ואז תוכל לראות אנגלית ב תוכנה
falcon21, אני כבר לא זוכר אם עניתי לך מאז אבל יש לך גרסה של לוד אדיטור גרסה 5 ומעלה נכון?
אני אתקין את המשחק ואבדוק את המדריך שוב יקח כמה שעות בין נפילות הקטיושה...נקווה שלא יהיו יותר
#13 · לפני 19 שנים
אני לא רוצה להקפיץ דיון אחר של פאלקון 4 או לפתוח דיון חדש לכן אני אשאל פה שאלה קטנה, מקווה שלא מפריע לכם... 😳
אני התקנתי את המודל של הברק ועכשיו למשל כשאני טס עם עוד ברק במבנה ואני במבט מבחוץ אני לא רואה את השני, הוא כמו בלתי נראה{אני לא רואה אותו בכלל}
זאת בעיה אצלי או שזאת בעיה במודל?
#14 · לפני 19 שנים
falcon21, אני אסביר שוב
בהפעלה ראשונית של התוכנה כאשר אתה רוצה להחליף קבצי טקסטורה כלומר את הסקינים הוא מבקש קובץ ספציפי והוא לא סקין אלא קובץ exe שהיא תוכנה שעוזרת לתוכנה לוד אדיטור הקובץ נקרא NVDXT ואח"כ יותר לא צריך לנתב אותו התוכנה תעבוד חופשי

ולגבי המדל של הברק....תחזור למודל המקורי של המשחק ותבדוק אם התופעה קיימת ואם לא תנסה פשוט להתקין מודל אחר..בנוסף מאיזה מרחק ראייה אתה כבר לא רואה את המטוס מקרוב או יחסית רחוק?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.