#1
·
לפני 19 שנים
ניתקעתי קצת,הורדתי את התוכנה ועשית כל מה שאמרת אבל שבאתי להחליף את הסקין הראשון של האף 16 אחרי זה זה פתח לי DDS או משהו. ואי אפשר להחליף אותו.
ולא נפתח לי שום ריבוע שחור,אודה לך אם תעזור.
ולא נפתח לי שום ריבוע שחור,אודה לך אם תעזור.



