140 חברים מחוברים
3 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 3 A I r
בית פורומים פאלקון 4.0 דיון לגבי שטח ישראל
דיון

דיון לגבי שטח ישראל

27 הודעות 3,960 צפיות לפני 14 שנים
#1 · לפני 14 שנים
Dingo כתב/ה:סקין חדש של טייסת 117 מאת Schnix ומודל 3D חדש של פצצת אימונים Mk.87 מאת Yakov.
וכן תודה לחברי ורעי רענן וייס,המעצב המקורי של הסכמה,שתרם את העיצוב המקורי של הסמל (כפי שנצבע על המטוסים) לטובת הסקין.







שימו לב יש באג בתריסים ! (תמונה ראשונה)
בברכה ,
בר נחליאלי
נערך לאחרונה: לפני 14 שנים
#4 · לפני 14 שנים
בדקתי ואין באג כזה.
בטח ריצוד נקודתי שהיה ואיננו.

#8 · לפני 14 שנים
הסרטון בקישור נראה פשוט פצצה !!! ממש מחכה בקוצר רוח עשית לי תיאבון לעוד שעות טיסה , הבעיה תהיה לריב עם הילדות שלי על המחשב ושאישתי לא תשרוף אותו תוך כדי טיסה ???
#9 · לפני 14 שנים
הכל נראה פצצה. עבודה מצויינת. מתי זה אמור לצאת?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.