140 חברים מחוברים
11 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 11 e H H I I +6
בית פורומים מועדון הטייסים ג'ווי - סטיק
דיון

ג'ווי - סטיק

7 הודעות 1,805 צפיות לפני 19 שנים
#4 · לפני 19 שנים
SoNiC306, הוא לא נוקשה, הוא בסה'כ שאל מה סוג הג'וייסטיק.
אני גם מצטרף לשאלה.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#5 · לפני 19 שנים
ליאורל כתב/ה:[ color=black] [/color] [font=Wingdings] [/font] יש לי סטיק שלא ישתמשתי בו ואני רצה לימכור אותו ב - 200 ש''ח. 😄 🙂


אח יש לי שאלה ???
אם לא הישתמשת בו למה לעזאזל קנית אותו ???

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.