116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 לא קשור לפורום אבל קשר לסימולטור
דיון

לא קשור לפורום אבל קשר לסימולטור

6 הודעות 1,272 צפיות לפני 14 שנים
#1 · לפני 14 שנים
התפוח לא נופל רחוק מהעץ
רק שאני מטוסים ,והו מכוניות ,הכיסא של פג ו 505 ישנה . חבל שלא ניתן למצוא כיסא של F16 😄 😄
ישב לי על הווריד עד שבניתי לו את המתקן הזה ,במשכורת הראשונה שלו קנה את
g27 logitech












#4 · לפני 14 שנים
Or כתב/ה:יפה,
רק שזה בפורום הלא נכון
והערה כללית...התמונות ממש גדולות מידי לצפיה בפורום. 🙂


אז כנס להגדרות הפרופיל שלך ושנה את סגנון הפורום לתמונות מוקטנות 🙂

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#5 · לפני 14 שנים
כתבתי לא קשור לפורום אבל קשור לסימולטור
קבלו רעיון בנייה, בכללי אפשר לחבר למתקן הזה גם מצערת פדלים וגיסטיק.בנוגע לגודל התמונה, זה הניסיון הראשון שלי לעלות תמונות אתכם הסליחה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.