82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 סקינים ישאליים
דיון

סקינים ישאליים

16 הודעות 2,773 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
רועי, תתקשר אלי, נחבר אותך לVPN.
סיפור של 10 דקות לפתרון הכי יעיל וקל.

פשוט כל סקין במשקל של מגה+ , לכן עדיף לא לשלוח אותם במסנג'ר או אימייל.
its not a bug, its a design feature

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.