#1
·
לפני 19 שנים
רועי, תתקשר אלי, נחבר אותך לVPN.
סיפור של 10 דקות לפתרון הכי יעיל וקל.
פשוט כל סקין במשקל של מגה+ , לכן עדיף לא לשלוח אותם במסנג'ר או אימייל.
סיפור של 10 דקות לפתרון הכי יעיל וקל.
פשוט כל סקין במשקל של מגה+ , לכן עדיף לא לשלוח אותם במסנג'ר או אימייל.
its not a bug, its a design feature