KfirC2 כתב/ה:הפרדת הסטיק מהמצערת עד איזה מרחק ?
האם האריזה עדיין ברשותך ?
מה המחיר של חדש ?
האריזה לא ברשותי לצערי, ניתן להפריד את הסטיק מהמצערת אני לא יודע במדויק עד איזה מרחק, אבל למרחק די גדול. יש רק חוט שמחבר ביניהם, שבמידה והמצערת מחוברת לסטיק אז הוא מגולגל מתחת.
המחיר של ג'ויסטיק חדש (ע"פ זאפ) הוא 320. הג'ויסטיק במצב חדש ושמור, לכן 50 שקל פחות זה נראה לי מקובל. אם תרצה לקנות, אני גמיש במחיר. דבר איתי בפרטי.
כמו כן ראוי לציין שהסטיק (יחסית לשאר הג'ויסטיקים בטווח המחירים הזה) הוא ראוי ביותר, מיוצר ע"י Thrustmaster (החברה שמייצרת את הקוגר האגדי) וכן יש לו עוד פיצ'רים נחמדים מאוד כגון כפתור MAPPING וPRESETS, שניתן לשמור הגדרות מסוימות של הכפתורים (גם כאשר הסטיק אינו מחובר), והחלפה ביניהם ע"י לחיצה על הכפתורים, וכן ניתן לשנות את כמות ההתנגדות של הסטיק (קפיץ).