117 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים יש סימולטור יותר טוב מ-H.A.X.W 2?
דיון

יש סימולטור יותר טוב מ-H.A.X.W 2?

3 הודעות 1,586 צפיות לפני 15 שנים
#1 · לפני 15 שנים
אני חושב שכולם כאן מכירים את המשחק הזה. אני שחקתי אותו בפלייסטיישן ופשוט התאהבתי בו. דוד שלי קיבל אותו כמתנה לבר מצווה שלו מחבר שלו, אז כשהוא סיים אותו הוא הביא לי את המשחק. מישהו מכיר משחק יותר טוב ממנו?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.