#1
·
לפני 20 שנים
עבר בהצלחה את הקורס🙂
רציתי להגיד תודה לדן ומיכה על הזמן והסבלנות.
השיעורים היו ממש כיף,ואני אישית למדתי המון.
המבחן הלך לי דווקא טוב,וכשנכנסתי לפיינל מישהו החליט להחליף מטוס וגרם לפריז שנייה לפני נגיעה וככה התרסקתיXD
כל החניכים מוזמנים לשתף חוויות מהמבחן והקורס,והשאר מתבקשים למזל"ט את הבוגרים 😂
רציתי להגיד תודה לדן ומיכה על הזמן והסבלנות.
השיעורים היו ממש כיף,ואני אישית למדתי המון.
המבחן הלך לי דווקא טוב,וכשנכנסתי לפיינל מישהו החליט להחליף מטוס וגרם לפריז שנייה לפני נגיעה וככה התרסקתיXD
כל החניכים מוזמנים לשתף חוויות מהמבחן והקורס,והשאר מתבקשים למזל"ט את הבוגרים 😂

