73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 בכותרות של כל עיתון בעולם-מחזור 1 של קורס ההסבה...
דיון

בכותרות של כל עיתון בעולם-מחזור 1 של קורס ההסבה...

9 הודעות 1,732 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
עבר בהצלחה את הקורס🙂
רציתי להגיד תודה לדן ומיכה על הזמן והסבלנות.
השיעורים היו ממש כיף,ואני אישית למדתי המון.
המבחן הלך לי דווקא טוב,וכשנכנסתי לפיינל מישהו החליט להחליף מטוס וגרם לפריז שנייה לפני נגיעה וככה התרסקתיXD
כל החניכים מוזמנים לשתף חוויות מהמבחן והקורס,והשאר מתבקשים למזל"ט את הבוגרים 😂
#2 · לפני 20 שנים
אני רוצה להיות הראשון שמברך אותך מכל מצוות הביס"ט - מזל טוב 😐
אנחנו נהיינו בדיוק כמוך להעביר את הקורס ההסבה 😄

נקווה לראות אותך ואת האחרים בקורס אויר-אויר או אויר-קרקע כאשר יפתחו
watch your six, i'm behind you
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים
#3 · לפני 20 שנים
באמת תודה לדן ומיכה ולכל מי שעזר, על היוזמה, ההשקעה והמקצוענות. 😎
מאוד נהניתי, וחיכיתי לשעור החדש כל שבוע בחוסר סבלנות. באמת למדתי המון ואני מרגיש שעכשיו סוף סוף אני בדרך הנכונה ללמוד באמת את IL-2.

אני בשוק שעברתי בטסט ראשון 😄 מזל שלא היה חנייה ברוורס.

יאללה, עכשיו למסורת של השטיפה אחרי הסולו הראשון - כל מי שעבר לרוץ לכיור ולהשפריץ מים על הראש 😂


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎
#9 · לפני 19 שנים
קיפוד!!

יא חרשן!

נעשה לך שמיכה! 🥊

סתאאאאאם!!! כל הכבוד קיפוד!! 😛
!Never Miss a good opportunity to SHUT UP

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.