73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 2 הצעות למפגש.....
דיון

2 הצעות למפגש.....

45 הודעות 4,638 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
יש לי 2 הצעות למפגש בחודש יולי...התאריך יקבע אח"כ
אחת ההצעות שלי היא שנלך לפיינטבול פארק(www.paintball.org.il)
אבל לזה אני צריך לפחות 8 אנשים


או שאפשר ללכת לקארטינג בקניון חיפה....לעשות מרוץ ואחר כך נדבר על איך היה המרוץ ואולי נשתה משהו ונאכל
אז מה אתם אומרים?
#3 · לפני 20 שנים
DanP כתב/ה:[quote="vlad_k"]או שאפשר ללכת לקארטינג בקניון חיפה....לעשות מרוץ ואחר כך נדבר על איך היה המרוץ ואולי נשתה משהו ונאכל
אז מה אתם אומרים?


נגד...[/quote]
אההה זה לא חוויה שנמשכת הרבה זמן..חבל אפשר לראות את רמת הנהיגה של כל כך מכם
P:
#5 · לפני 20 שנים
69iAF~Bar כתב/ה:אם כבר מפגש עדיף במרכזP:

תאמין לי המקומות שאני מציע ממש טובים
#6 · לפני 20 שנים
כן אבל אני מחולון ואין מצב שאני מגיע עד חיפה,גם אין דרכי תחבורה כמו רכבת באיזור או דברים כאלה.
#7 · לפני 20 שנים
הכי טוב במרכז... איכשהוא תמיד שמנסים לארגן משו לא במרכז זה לא מסתדר כי מלא לא יכולים לבוא....
אפשר ללכת או לעזריאלי אבל קצת נמאס.... אבל הכי הכי טוב זה אם מישו מנדב את הבית שלו ועוד יותר טוב זה אם יש לו גינה ומנגל ונעשה מזה יום 😄
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#8 · לפני 20 שנים
נו באמת...זה משהו שונה ויש איך להגיע
פשוט לוקח רכבת למרכזית הכרמל ונפגשים שם..פשוט מאוד
#9 · לפני 20 שנים
מאוד פשוט,אני רק לוקח אוטובוס קו 173 לעזריאלי,נוסע 45 דקות(מה לעשות,אוטובוס) מגיע לעזריאלי משלם 50 ש"ח על כרטיס הלוך חזור(או יותר) נוסע עוד לפחות שעה לחיפה,אחר כך נסיעה חזרה לתל אביב שזה עוד שעה ואז עוד 45 דקות הביתה,ועוד רבע שעה מהתחנה לבית.
בעוד שמי שמחיפה יכול רק לנסוע לרכבת ולהגיע לעזריאלי,אני באוטובוס אחד שם ומכל הארץ אפשר להגיע לעזריאלי בעיקרון,באוטובוסים ורכבת.
לא סתם כל הפורומים עושים מפגשים בעזריאלי.
#10 · לפני 20 שנים
תבין זה מפגש בלתי נשכח וממש מהנה אני יודע מה אני אומר...זאת תהיה חוויה לכולם ואם פעם אחת תשלם הרבה כסף לא יקרה שום דבר..
#11 · לפני 20 שנים
ולאד אני גם זוכר לך שלא באתה לחצרים בגלל כסף 🥊

ותתעלמו מהשעה של ההודעה חזרתי מלילה מטורף בים כולי מלא חול זזתי להתקלח 😛
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#13 · לפני 20 שנים
DanP כתב/ה:[quote="shay__silber"] אבל הכי הכי טוב זה אם מישו מנדב את הבית שלו ועוד יותר טוב זה אם יש לו גינה ומנגל ונעשה מזה יום 😄


אמן.[/quote]
איזה ריגוש אה?..אוכל,קצת דיבורים ואז כמה שעות וכולם הולכים
במקום לדפוק אחלה חוויה אתם מעדיפים את זה..
#14 · לפני 20 שנים
דבר ראשון כן, מה לעשות נולדנו זקנים.... 🆘
ודבר שני כמו כל מפגש שסתם ישובים, אתה שנייה לא מפסיק לצחוק על ירדן ועל השעון של דן (מה עם עמית באמת?? חח) ויש קטעים מטורפים כל שנייה, ואוכל טוב ואנשים טובים אז למה לא? 💡
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#15 · לפני 20 שנים
shay__silber כתב/ה:דבר ראשון כן, מה לעשות נולדנו זקנים.... 🆘
ודבר שני כמו כל מפגש שסתם ישובים, אתה שנייה לא מפסיק לצחוק על ירדן ועל השעון של דן (מה עם עמית באמת?? חח) ויש קטעים מטורפים כל שנייה, ואוכל טוב ואנשים טובים אז למה לא? 💡

אז מה אי אפשר לעשות משהו קצת שונה..לראות אם תאהבו את זה?
אתם צעירים..לא איזה זקנים בני 60 שמדברים על של"ג ומלחמת יום הכיפורים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.