#1
·
לפני 20 שנים
יש לי 2 הצעות למפגש בחודש יולי...התאריך יקבע אח"כ
אחת ההצעות שלי היא שנלך לפיינטבול פארק(www.paintball.org.il)
אבל לזה אני צריך לפחות 8 אנשים
או שאפשר ללכת לקארטינג בקניון חיפה....לעשות מרוץ ואחר כך נדבר על איך היה המרוץ ואולי נשתה משהו ונאכל
אז מה אתם אומרים?
אחת ההצעות שלי היא שנלך לפיינטבול פארק(www.paintball.org.il)
אבל לזה אני צריך לפחות 8 אנשים
או שאפשר ללכת לקארטינג בקניון חיפה....לעשות מרוץ ואחר כך נדבר על איך היה המרוץ ואולי נשתה משהו ונאכל
אז מה אתם אומרים?
