116 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים טיסת רשת..!
דיון

טיסת רשת..!

1 הודעות 1,383 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
מי שרוצה טיסת רשת ב..

microsoft flight simulator 2004

שידבר איתי

icq:283389872
מסנג'ר:ron-at@hotmail.com

ותרשמו את שלכם..! 🙂
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.