82 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 טייס מקורקע - מעוניין במחשב
דיון

טייס מקורקע - מעוניין במחשב

24 הודעות 3,389 צפיות לפני 20 שנים
#4 · לפני 20 שנים
אגב,
שמתי לב שרק אני כאן משתמש ב-AMD 64?
מה החיבה הזו ל-Intel?

ד"א לאלו שיש להם Dual Core - האם המעבדים שלכם בטכנולוגיה 64 או 32?
טייסת 101 האדומה הוירטואלית של Aces High 2
#5 · לפני 20 שנים
Artik,אתה לא לבד 😄
מזה כמה חודשים יש לי גם מסך דק 24 אינץ'.
ברזולוציה של 1920 על 1200 + 2*AA ו-AF לפי יישום שזה 16 במשחק+פרפקט +מיים =0,הייתי מקבל כמעט 50 FPS ב-Theblackdeath ntrk+ כל שאר ההגדרות על מקסימום.
היום לצורך שיפור בזהוי מטוסים אני מריץ 1280*800 מתוח על המסך עם Vsync +AA*6 ו-AF כמו מקודם ואני מקבל 40 FPS ב-BD ntrk(כמו הקודם) 🙂 אבל רוצה יותר כמובן.....

בזמן הקרוב אינטל תמכור מעבדים טובים מאד core 2 duo ו-AMD תאכל קש.
אנחנו המרוויחים 😄
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#6 · לפני 20 שנים
אוקיי , לעבודה ,

המחשב פורק , ונמצא באוברול כדי קצת לחזק אותו , הוא יהיה mhz 2.8 ( במקום 2.4 ), ו 768 זיכרון (במקום 512 ) , דיסקים סה"כ 160 GB ( במקום 20 ) הכרטיס מסך ישאר ה רדאון 9800 פרו 128 .

הסתכלתי על הלינק להגדרות הוידאו ששמוליק הפנה אליו , אבל יש שם כמה לינקים ,
מה ההמלצה שלכם , מה ההגדרות שלכם לכרטיס זה , הוא יפעל אצלי על מסך 19 CRT - ואם אפשר לצרף תדפיס ההגדרות , פעם ראשונה שאני עם ATI ,

ושאלה כללית מה עדיף : radeon 9800 pro or geforce 6600 gt


תודה וביי
#7 · לפני 20 שנים
NFoX,

צריך לשים לב לכך שההגדרות בלינק ששלחתי בזמנו עודכנו ע"י PF_Coastie אחרי שהוא שידרג לX800 בתחילת השנה. אני נאלצתי ללכת אחורה להגדרות הישנות שלו מ 2004 שמתאימות ל9800 . אם אתה מחליט להשאר איתו, תיצמד להוראות שב http://www.airwarfare.com/tech/graphicsil2.htm#002
יש שם צילומי מסך והכל.

מניסיון, קצת קשה עם מסך 19" - אני עדיין מתקשה לזהות אובייקטים ממרחק, ומאבד קשר עין עם מטוסים שעוברים מתחתי בגלל שהם מתמזגים עם האדמה. אולי יש פה עניין של רזולוציה או הגדרות AA ו AF שצריך לשחק איתן.

אם תסתכל באותו עמוד יותר למטה, יש גם דוגמאות ל 6600GT. היתרון שלו זה התמיכה ב water=3, שאין ב 9800.

בהצלחה.


שמוליק
טייסת 101 הוירטואלית
😎

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.