73 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 כרטיסים גרפיים...לאן אנחנו נגיע בעתיד!
דיון

כרטיסים גרפיים...לאן אנחנו נגיע בעתיד!

7 הודעות 1,768 צפיות לפני 20 שנים
#2 · לפני 20 שנים
חוץ מהפיצוצים שניראים כאילו נלקחו מסרט מדע בידינו משנות ה 20 הכל ניראה מדהים
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#4 · לפני 20 שנים
שלום לכולם

זהוא כרטיס "פיזיקלי" שנועד לתמוך ולהאיץ ביצועי מחשב כמו כרטיס מסך וכרטיסי קול עם מעבד יעודי עלייהם.
לפי חבר בצוות הפיתוח,המודל הפיזיקלי במשחק "שלנו" הרבה יותר חזק ומורכב ממה שהתוכנה והחומרה הנלווית לכרטיס מסוגלת להציע.
בכל מקרה גם מחשב עם תוכנה בלבד יכול לבצע זאת על חשבון משאבים אחרים.
במשחק שהותקנה בו תמיכה לכרטיס והתוכנה,העניינים נראים יפים ומפורטים בעת פיצוץ למשל אבל נכון לעכשיו זה מוריד fps.
כנראה שלא רחוק היום והתמיכה בעניין תגדל מכוון מפתחי המשחקים וגם יכולת החומרה תגבר להנאת כולנו וללא חור גדול מדי בכיסנו,אני מקווה 😳 .
ישנו מאמר בעברית על העניין אך האתר נפל כרגע,אשתדל להביא קישור בשלב יותר מאוחר.

gprr
"!Not one Messershmidt, 6 Messershmidts"
gprr
#6 · לפני 20 שנים
אכן כרטיס פיזיקאלי
וכנראה שנצתרך לקנות אותו כדי
לשחק במשחקים החדשים שיצאו כמו UT 2007
#7 · לפני 20 שנים
מדהים - זה כמו הקטע שחשבתי על המיגון האקטיבי....
אם היום טנקים , למה לא עוד כמה שנים על כל חייל ?
כל ביית ?

Preflight Forums Administrator

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.