88 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים מועדון הטייסים בית ספר לטיסה באזרחות - האם כדאי? [התעייצות]
דיון

בית ספר לטיסה באזרחות - האם כדאי? [התעייצות]

3 הודעות 35 צפיות לפני 15 שנים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.