81 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שאלה בנוגע למשחק
דיון

שאלה בנוגע למשחק

14 הודעות 2,076 צפיות לפני 20 שנים
#6 · לפני 20 שנים
PHANTOM כתב/ה:ממתי f16 נוחת עם מצנח בלימה?


למטוסים הנורווגים, הולנדים, צ'ילאנים, יוונים, טייאוונים וונצואלים יש מצנח עצירה כפי שניתן לראות בתמונות הבאות:

נורווגי
http://www.f-16.net/gallery_item25959.html

הולנדי
http://www.f-16.net/gallery_item23127.html

צ'ילאני
http://www.f-16.net/gallery_item91449.html

יווני
http://www.f-16.net/gallery_item22645.html

טייאווני
http://www.f-16.net/gallery_item44519.html
#8 · לפני 20 שנים
מעניין, מכיוון שלאף F-16 ישראלי אין מצנח. במקום המצנח יש לברק אוויוניקה.
#11 · לפני 20 שנים
DeepSpace כתב/ה:כן, מצנח העצירה קיים בסימולטור, אבל עדיין חסר ב MLU.


איך פותחים אותו?
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#12 · לפני 20 שנים
SHIFT + D, אבל שוב, בשביל זה צריך להטיס מטוסים אחרים שיש להם מצנח, חוץ מדגם ה MLU בגלל ש LP "שכחה" לצייד את ה MLU במצנח בסימולטור.
#13 · לפני 19 שנים
האם יש דרך להטיס מטוסים אחרים ב - AF ? אם כן איך ?
#14 · לפני 19 שנים
תראה העלת עכשיו דיון ישן
אל תקפיץ דיונים תסתכל על התאריך של ההודעה האחרונה
שבוע טוב,
רון.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.