106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס אמצעי הגנה בפאלקון
דיון נעול

אמצעי הגנה בפאלקון

17 הודעות 3,980 צפיות לפני 15 שנים
#1 · לפני 15 שנים
אני חושב שמי שכרגע העיר את המתים זה אתה כשבחרת להחיות דיון לא רלוונטי.
את התשובה קיבלת.
נקסט.
#2 · לפני 15 שנים
ואתה, ינון? למה אתה לא נהגת בדרך שאתה מציע ולא דיברת עם אורי בה"פ?
אורי הציג נושא בעייתי שמפריע לרבים- רק נפל לידיך המזל להיות הדוגמה.
"ליצור מהומות"? עברו שבועיים מאז שהוא כתב את ההסבר שלו ומאז שום דבר לא קרה!
אני במקומך הייתי פשוט מגיב "קיבלתי" ויוצא מהעניין הזה רציני יותר משנכנסתי אליו. אבל אתה פשוט היית חייב להתייחס לזה בילדותיות.


אתה לא יכול להסתדר בלי להיות בעל המילה האחרונה? אז מתוקף הסמכות שניתנה לי כחבר צוות המנהלים אני מעניק לך אותה.
היא שלך(ושלי).

בזמן האחרון ראיתי יותר מדי חיכוכים ביניכם. אני מתכוון לעצור את זה.

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה

הדיון נעול

לא ניתן להוסיף תגובות חדשות לדיון זה.