61 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 קרב מידאווי (Midway)
דיון

קרב מידאווי (Midway)

7 הודעות 1,849 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
בדיוק סימתי לקרוא ספר היסטורי צבאי על הקרב במידאווי, הסופר מביא את האירועים וניתוחים טקאטים ואסטרטגיים של שני הצדדים בקרב. בעיקר היה מעניין לראות את הצד התיכנוני של ההתפה היפנית על האי מידאווי, איזה מידע מודיעיני היה לאמריקאים לפני הקרב ואיך האמריקאים תיכננוו (ובסוף הצליחו) להציל את האי מפלישה.
בנוסף הספר מנתח את הטעויות שכל צד עשה (והיו המון טעויות בשני הצדדים - אבל כמו שנאמר "מי שמנצח בקרב הוא זה שעושה פחות טעויות"😉.

אני יעלה בקרוב סיכום של האירועים החשובים שהתרחשו , אך בינתיים כמה רשמים מהקרב.
היפניים היו בעליונות מספרית ובאו במטרה להוציא את הצי האמריקאים ממחבאו על ידי תקיפה של האי מידאווי ואז ליצור מגע ולהטביע אותו. אבל לא הצליחו בזה כי להמריקאיים ידעו מראש את [b[כל[/b] תיכנון הקרב של היפניים כמה ימים מראש (בגלל שהם פרצו את הקוד של הצי היפני) והכינו לנושאת מטוסים היפנית מארב.

אם יש לאנשים שאלות בנושא הקרב - טקיטות שהשתמשו בהם היפניים והאמריקאים - המידע שהיה בצד כלשהו או מיעד על המצביאים בשני הצדדים (יאממאטו ונימיץ). אני ישמח להביא מידע.
watch your six, i'm behind you
נערך לאחרונה: לפני 20 שנים · 2 עריכות
#2 · לפני 20 שנים
אפשר גם לעשות על זה תרחיש זה יכול להיות נחמד
IAF.101~guliver
טייס סדיר בטייסת 101 הוירטואלית!
#3 · לפני 20 שנים
בהחלט - אפשר לעשות בערך 5 משימות....
בכללי -
תקיפה יפנית של האי - האמריקאיים מגנים אם F6F וF2F
תקיפה אמריקאית של הצי על ידי מפציצי B-17 - יפניים מגינים אם זירויים
תקיפה אמרקאית על קבוצת נושאת המטוסים עם תורפדות - היפניים מגנים אם זירויים
תקיפה יפנית על נושאת המטוסים yorktown - האמריקאים מגנים אם F6F
תקיפה אמרקאית על קבוצת נושאת המטוסים עם פצצות 500 קג - היפניים מגנים אם זירויים
watch your six, i'm behind you

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.